Coaching i szkolenie kadry zarządzającej sklepu w zakresie budowania relacji, szkolenia i motywowania personelu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna także za zarządzanie procesem wyszukiwania utalentowanych osób oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur personalnych.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie. Praca może odbywać się w...
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Zarządzanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań w celu obsługi klienta na najwyższym poziomie i zapewnienia sprawnej pracy w punkcie obsługi klienta i na linii kas.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. Od kandydatów na to stanowisko nie wymagamy doświadczenia zawodowego i zapewniamy przeprowadzenie wszelkich niezbędnych...
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Wspieranie kierownika sklepu w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia obsługi klientów na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket Tesco, Kraków, ul. Kapelanka 54
praca stacjonarna
3631 dni
Praca w wymiarze: 1/2 etatu Obsługa klienta na najwyższym poziomie z wykorzystaniem zasad aktywnej sprzedaży. Udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów oraz podawanie towaru zgodnie z zamówieniem. Towarowanie stoiska pozwalające zapewnić najlepszą dostępność i...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. Od kandydatów na to stanowisko nie wymagamy doświadczenia zawodowego i zapewniamy przeprowadzenie wszelkich niezbędnych...
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 56
praca stacjonarna
3639 dni
Praca w wymiarze: 1/2 etatu Realizacja zamówień internetowych w zakresie dostarczania towaru do klientów przy zachowaniu wysokich standardów, jakości i przechowywania towaru oraz zapewnienie obsługi klienta ta najwyższym poziomie.
Tesco Polska Sp. z o.o.małopolskie, Hipermarket TESCO Kraków, ul. Kapelanka 56
praca stacjonarna
3639 dni
Praca w wymiarze: 1/2 etatu Realizacja zamówień internetowych w zakresie wybrania oraz zapakowania towarów zgodnie z życzeniem klienta z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Praca w wymiarze 1/1 etatu Umowa na zastępstwo Prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów i ewidencji czasu pracy, a także obsługa administracyjna skarbca. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest także za rozliczanie dokumentów księgowych w systemie komputerowym.
Zarządzanie stoiskiem w celu zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz zagwarantowania stałej dostępności wysokiej jakości towarów. Do zadań Kierownika Stoiska należy także zarządzanie, szkolenie i wpieranie zespołu pracowników stoiska oraz nadzór nad przewidzianym budżetem.
Praca w wymiarze: 0,75 etatu Obsługa klienta na najwyższym poziomie poprzez udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar. W przypadku braku znajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń w tym zakresie....