#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3347 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3351 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3359 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; wsparcie Klientów w obsłudze kanałów elektronicznych; informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek Banku;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3366 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Obsługi Klientów

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3373 dni
    praca biurowa; archiwizacja danych; telefoniczny kontakt z Klientami biznesowymi; telefoniczna sprzedaż produktów i usług; dbałość o profesjonalny wizerunek Firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3376 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3388 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3390 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; wsparcie Klientów w obsłudze kanałów elektronicznych; informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek Banku;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3390 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3409 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3416 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; promocja przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3425 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3437 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; promocja przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3444 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3446 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków