#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3228 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3247 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3254 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; promocja przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3263 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3275 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. realizacja zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; promocja przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3282 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3284 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3298 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3299 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3303 dni
    Obsługa telefoniczna Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. w zakresie Bankowości Elektronicznej; Helpdesk dla bankowości internetowej i mobilnej; Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów; Udzielanie informacji o produktach i usługach Banku; Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3312 dni
    telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3320 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. wykonywanie zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3327 dni
    telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3331 dni
    telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A. wykonywanie zleceń Klientów dotyczących bankowości elektronicznej; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Konsultant Zespołu Monitoringu Kredytowego i Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3338 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków