Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami; Uzupełnianie bazy Klientów w systemie informatycznym; Przygotowywanie i wysyłka ogólnych ofert handlowych;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; Prezentacje handlowe; Prowadzenie negocjacji handlowych; Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy;
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz identyfikacja ich potrzeb Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych Prezentacje handlowe Prowadzenie negocjacji handlowych Dbanie o rozwój i dobry wizerunek firmy
Telemarketing, w tym: Kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami. Uzupełnianie bazy Klientów w systemie informatycznym. Przygotowywanie i wysyłka ogólnych ofert handlowych.
Wdrażanie Systemów Wspomagających Zarządzanie PROBIT. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników w zakresie korzystania z Systemów Wspomagających Zarządzanie PROBIT. Wsparcie Klientów podczas bieżącego użytkowania oprogramowania.