Jeśli masz za sobą próbę startu w biznesie ubezpieczeniowym, mamy dla Ciebie specjalną ofertę dedykowaną dla osób z licencją KNF. Poszukujemy osób o rozmaitych uzdolnieniach i pasjach, chcących pracować z pasją. Nasz specjalny projekt jest szansą dla osób, które poznały pracę...
Cały czas dynamicznie się rozwijamy i szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę zawodową w roli Menedżera Zespołu. Najważniejsze zadania to: zarządzanie zespołem doradców, szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu, planowanie strategii działań dla...
Od kandydatów oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, nastawienia na osiąganie celów, zaangażowania i silnej motywacji do działania, komunikatywności, kreatywności, mile widziane doświadczenie w branży finansowej.
Zakres obowiązków: Doradztwo i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i biznesowych; Tworzenie długoterminowych planów inwestycyjnych; Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa Klientów; Budowanie relacji z Klientami, opartych na zaufaniu i profesjonalnym doradztwie;
Podstawowe zadania Menedżera Zespołu: rekrutacja, selekcja oraz wdrażanie do pracy Doradców ds. Ubezpieczeń i Inwestycji, szkolenie oraz coaching Doradców, zarządzanie aktywnością, efektywnością i jakością sprzedaży zespołu, prowadzenie indywidualnych oraz grupowych spotkań z...
Podstawowe zadania na stanowisku Menedżer na Stażu: zapoznanie się z produktami, procedurami i modelem pracy firmy; wdrożenie się do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych; rekrutacja oraz selekcja kandydatów na Doradców ds. Ubezpieczeń i Inwestycji; odbycie wyznaczonych...
Nasi Doradcy ds. Ubezpieczeń i Inwestycji tworzą długoterminowe plany finansowe – dzięki temu zabezpieczają przyszłość Klientów i ich rodzin, budują zaufanie Klientów skutecznie zarządzając ich aktywami, przedstawiają Klientom korzyści z inwestowania i pomnażania kapitału.
Zadania: rekrutacja i wdrażanie kandydatów na doradców, sprzedaż produktów Avivy - pozyskiwanie i obsługa klientów - realizacja planów, rozwój kompetencji managerskich poprzez szkolenia, warsztaty, coaching.
Od kandydatów oczekujemy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności, wytrwałości I codziennej aktywności zawodowej, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się, wiary w sens ubezpieczeń, nastawienia na zarabianie...
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Zakres obowiązków: Rekrutacja agentów ubezpieczeniowych; Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu; Opieka nad podległym zespołem; Realizacja planów sprzedażowych i rekrutacyjnych firmy;