Bank Pekao S.A. został założony 17 marca 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; Promowanie alternatywnych kanałów...
Zadania: Tworzenie propozycji strategii biznesowych opartych na rozwoju alternatywnych kanałów obsługi (telefoniczny kanał obsługi/mobilny kanał obsługi) Budowa procesów i innowacyjnych narzędzi dostosowanych do strategii działania Departamentu; Implantacja działań mających na celu...
Zadania: Kalkulacja wynagrodzeń Agentów i Partnerów Sprzedaży współpracujących na podstawie umowy outsourcingowej i marketingowej; Definiowanie i wdrażanie narzędzi do wspierania zarządzania Pośrednikami; Rozwój i wdrażanie systemów kontroli i monitorowania Pośredników; Wsparcie w...
Zadania: Budowa, modyfikacja i walidacja pomiaru ryzyka rynkowego oraz modeli wyceny instrumentów finansowych; Inicjowanie zmian metodyk, procesów i systemów w celu usprawnienia monitorowania i zarządzania ryzykiem rynkowym; Rozwijanie systemu limitów na ryzyko rynkowe, Identyfikowanie, ocena,...
Zadania: Wsparcie IOD w wykonywania jego zadań: pełnienie funkcji doradczej; pełnienie funkcji kontrolnej; zarządzanie ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych i koordynowanie zawiadamiania klientów o naruszeniu ochrony danych;...
Zadania: Realizacja działań operacyjnych w ramach procesu badań satysfakcji; Analiza ilościowa i jakościowa wypowiedzi klientów zebranych w ramach badań satysfakcji (VOC) Wsparcie realizacji projektów z obszaru Customer Experience; Udział we wdrażaniu inicjatyw i usprawnień w procesach na...