Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów
Pion Bankowości Detalicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: SZDK_1_2018p
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Realizacja działań operacyjnych w ramach procesu badań satysfakcji
- Analiza ilościowa i jakościowa wypowiedzi klientów zebranych w ramach badań satysfakcji (VOC)
- Wsparcie realizacji projektów z obszaru Customer Experience
- Udział we wdrażaniu inicjatyw i usprawnień w procesach na punktach styku z klientami
- Przygotowywanie raportów i prezentacji
- Opracowywanie i prowadzenie szkoleń/warsztatów wspierających rozwój obszaru Customer Experience
- Promowanie idei Customer Experience wśród wszystkich pracowników Banku
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, ekonometria, socjologia, zarządzanie, psychologia)
- Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, w tym Excel (Excel zaawansowany) i Power Point, programy graficzne
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie trenerskie
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Skrupulatność i zdolności organizacyjnych