Bank Pekao S.A. został założony 17 marca 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.
Zadania: Wykonywanie audytów w jednostkach biznesowych Banku, przygotowywanie materiałów/raportów z audytów; Analiza procesów w Banku i aktualizacja zakresów badania/wytycznych do audytów; Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem rekomendacji; Analiza występujących ryzyk w...
Zadania: Wykonywanie audytów zdalnych; Rozwój audytowych wskaźników ryzyka; Rozwój analitycznych technik audytowych; Współudział w analityce danych w innych audytach wykonywanych w DAW;
Zadania: Obsługa Klientów Biznesowych oraz Premium & Private Banking w Banku w zakresie transakcji skarbowych w szczególności; Prowadzenie relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny; Identyfikacja potencjału Klienta w zakresie transakcji wymiany walut; Przygotowywanie, sprzedaż poprzez...
Zadania: Monitorowanie i projektowanie sald na rachunkach Nostro, Clearing rachunków (transfery środków między rachunkami) Rozliczanie podatków od odsetek od depozytów; Monitorowanie i wyjaśnianie pozycji otwartych Nostro (niezapłacone, nieotrzymane) Udzielanie informacji telefonicznych i...
Zadania: Opiniowanie umów, procesów, procedur, regulacji wewnętrznych i innych dokumentów pod kątem ich zgodności z przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem RODO; Monitorowanie bezpieczeństwa danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów; Udział i prowadzenie...
Zadania: Budowanie oraz utrzymywanie relacji biznesowych z aktualnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych; Realizacja założonych celów sprzedażowych, negocjowanie warunków współpracy; Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej obecnych i potencjalnych Klientów Banku; Analiza rynków na jakich...
Zadania: Analiza projektów biznesowych pod kątem wykonalności; Pozyskiwanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań zarówno pod kątem biznesowym jak i technologicznym; Współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami w celu opracowania...
Zadania: Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji dla projektów realizowanych na potrzeby klientów wewnętrznych; Prowadzenie projektów obejmujących komunikacje produktową i korporacyjną; Tworzenie treści: key messages, artykułów, listów, przemówień, informacji prasowych, treści...
Zadania: Mapowanie procesów w BPMN; Analiza efektywności, jakości i bezpieczeństwa procesów; Koordynacja i uczestnictwo w projektach optymalizacji procesów we współpracy ze wszystkimi jednostkami Banku (w tym prowadzenie warsztatów) Definiowanie miar efektywności procesu oraz modelu...
Zadania: Rozwój i zarządzanie Centralnym Repozytorium Informacji; Analiza, projektowanie, wdrażanie rozwiązań w środowiskach narzędzi ETL; Rozwój i zarządzanie modelem przetwarzania danych w tym: - analiza potrzeb informacyjnych - definiowanie architektury modelu - definiowanie wymagań w...
Zadania: Budowa modeli uczeni maszynowego do automatycznej oceny ryzyka kredytowego klienta; Budowa modeli uczenia maszynowego prognozujących prawdopodobieństwo nadmiernego zadłużania się klientów; Wykorzystanie metod uczenia nienadzorowanego do detekcji nietypowych zachowań klientów;...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów Cash Management (dalej: CM) Klientom Banku. Strukturyzowanie oferty produktowej i cenowej w odniesieniu do indywidualnych wymagań klienta, zapytań ofertowych i przetargów. Wsparcie przy wdrożeniu klientów do obsługi w banku (koordynacja implementacji...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów Cash Management (dalej: CM) Klientom Banku. Strukturyzowanie oferty produktowej i cenowej w odniesieniu do indywidualnych wymagań klienta, zapytań ofertowych i przetargów. Wsparcie przy wdrożeniu klientów do obsługi w banku (koordynacja implementacji...