Ekspert w Biurze Public Relations i Nowych Mediów
Departament Marketingu, Komunikacji i Badań
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/2019/99
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji dla projektów realizowanych na potrzeby klientów wewnętrznych
- Prowadzenie projektów obejmujących komunikacje produktową i korporacyjną
- Tworzenie treści: key messages, artykułów, listów, przemówień, informacji prasowych, treści kontentowych, oświadczeń, wpisów na kanały
w mediach społecznościowych - Wyznaczanie KPI dla projektów i ich realizacja oraz efektywne raportowanie działań
- Odpowiedzialność za kwestie formalne projektu: dokumentacja, niezbędne zgody korporacyjne
- Skuteczny monitoring mediów i social mediów
- Prace kreatywne przy realizacji projektów skierowanych do influencerów, dziennikarzy, inwestorów i innych interesariuszy banku
- Organizacja konferencji prasowych
- Koordynacja pracy podwykonawców (agencje, graficy, partnerzy)
- Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji, harmonogramów, budżetów
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w agencji public relations, firmie konsultingowej lub w biurze PR firmy – warunek konieczny
- Praktyczna znajomość współczesnych trendów, narzędzi komunikacji, wewnętrznej, PR oraz kanałów społecznościowych
- Łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów (tzw. „lekkie pióro”) oraz umiejętność korekty językowej
- Doświadczenie w tworzeniu materiałów na potrzeby kanałów w mediach społecznościowych, tekstów dziennikarskich, przemówień, poradników, w tym content marketing - również w języku angielskim
- Umiejętność organizowania wydarzeń
i zarządzania projektami z wydawcami - Łatwość wyszukiwania i pozyskiwania informacji
- Znajomość programów do edycji graficznej będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji PR, social media
i komunikacji wewnętrznej – warunek konieczny