Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional - French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2493 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2515 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie i mailowo polskojęzycznych użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV, AGD, GSM).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2518 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2518 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2518 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and building markets.
  • Fast Feedback Backliner – English and German speaker

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2518 dni
    On this position you will be responsible for giving a fast feedback on new issues or different trends in cases received from the Call Center to the Client. Focused on DACH market and sharing best practice with all EMEA Sites; Produce defined product quality reporting; Reports outcome directly to...
  • Starszy specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2518 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV (połączenia przychodzące).
  • Stażysta / stażystka w dziale administracji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2543 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2549 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Hungarian speaking customers, users of global brand RTV equipment.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2549 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2549 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.
  • Starszy specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    2553 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV (połączenia przychodzące).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2556 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie i mailowo klientów znanej sieci elektromarketów w Polsce.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2557 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).
  • Customer Service Professional – Croatian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    2574 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Croatian speaking customers, users of global brand electric equipment. It is worth joining us Internal promotion opportunity; Friendly, multicultural work environment; 9 to 5 work, from Monday till Friday;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa