Qumak Professional Services Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu usług z zakresu szeroko pojętego outsourcingu procesów biznesowych.
Firma świadczy usługi w następujących obszarach:
• Service Desk
• Wsparcie lokalne (Field Support Services) dla obszaru całej Polski
• Outsourcing kadr
• Usługi zarządzania wydrukiem
• PC as a service
Service Desk - zapewniamy naszym klientom zdalną pomoc informatyczną w trybie 24/7/365 i wielojęzyczną obsługę. Zakres obsługiwanych zgłoszeń może obejmować: środowisko i aplikacje biurowe, aplikacje biznesowe, bazy danych, sieci i bezpieczeństwo IT, urządzenia mobilne, środowisko wydruku.
Call Center - realizujemy projekty wsparcia telefonicznego dla klientów z branży energetycznej, finansowej, retail, hotelarskiej i telekomunikacyjnej. Firmy, z którymi współpracujemy powierzają nam obsługę zarówno procesów wewnętrznych (przyjmowanie zgłoszeń od pracowników), jak też klientów i procesów sprzedażowych. Działamy w trybie 24/7/365, z wielojęzyczną obsługą i wszystkimi dostępnymi kanałami komunikacji.
Field Support Services (wsparcie lokalne) - wraz z usługami Call Center oraz Service Desk zapewniamy kompleksowe wsparcie rozproszonych sieci placówek naszych klientów w zakresie komputerów, sieci, bezpieczeństwa, drukarek biurowych oraz fiskalnych czy terminali POS. Świadczymy serwis urządzeń z dojazdem do klienta, obsługę procesów logistycznych i gospodarki magazynowej.
Archiwalne oferty pracy
-
Test Management Officer - Capability Manager
Qumak-Sekom S.A. Warszawa praca stacjonarnaaplikuj szybko aplikuj bez CV -
Work Stream Lead
Qumak-Sekom S.A. Warszawa praca stacjonarnaaplikuj szybko aplikuj bez CV