Qumak Professional Services Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu usług z zakresu szeroko pojętego outsourcingu procesów biznesowych.

Firma świadczy usługi w następujących obszarach:

• Service Desk

• Wsparcie lokalne (Field Support Services) dla obszaru całej Polski

• Outsourcing kadr

• Usługi zarządzania wydrukiem

• PC as a service

Service Desk - zapewniamy naszym klientom zdalną pomoc informatyczną w trybie 24/7/365 i wielojęzyczną obsługę. Zakres obsługiwanych zgłoszeń może obejmować: środowisko i aplikacje biurowe, aplikacje biznesowe, bazy danych, sieci i bezpieczeństwo IT, urządzenia mobilne, środowisko wydruku.

Call Center - realizujemy projekty wsparcia telefonicznego dla klientów z branży energetycznej, finansowej, retail, hotelarskiej i telekomunikacyjnej. Firmy, z którymi współpracujemy powierzają nam obsługę zarówno procesów wewnętrznych (przyjmowanie zgłoszeń od pracowników), jak też klientów i procesów sprzedażowych. Działamy w trybie 24/7/365, z wielojęzyczną obsługą i wszystkimi dostępnymi kanałami komunikacji.

Field Support Services (wsparcie lokalne) - wraz z usługami Call Center oraz Service Desk zapewniamy kompleksowe wsparcie rozproszonych sieci placówek naszych klientów w zakresie komputerów, sieci, bezpieczeństwa, drukarek biurowych oraz fiskalnych czy terminali POS. Świadczymy serwis urządzeń z dojazdem do klienta, obsługę procesów logistycznych i gospodarki magazynowej.

Archiwalne oferty pracy

  • Test Management Officer - Capability Manager

    Qumak-Sekom S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4750 dni
    Job description: Provide expertise on all testing "Project Management Office" matters; Mentor, guide, train, support all testing resources on usage; Manage Testing Centre HR Process; Manage Local Admin Process; Support Competence Centre Management Team with Test Process, Service Framework,...
  • Work Stream Lead

    Qumak-Sekom S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4751 dni
    Key responsibilities: Lead the work stream testing team; Prepare & review key testing documents; Defect management, test progress/status reporting; Manage testing issues and escalate to the Test Manager as required; Manage time and team delivery effectively to meet defined timelines and keep the...

Qumak Professional Services

Al. Jerozolimskie 136

02-305 Warszawa