Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: budowanie kategorii asortymentowej; przygotowywanie ofert produktowych do katalogów; odpowiedni wybór asortymentu (w tym asortymentu promocyjnego); parametryzacja artykułów; prowadzenie negocjacji handlowych; sprawowanie nadzoru nad umowami i zamówieniami.
Zakres obowiązków: współpraca z przewoźnikami zewnętrznym; nawiązywanie współpracy z dostawcami; negocjowanie warunków przewozu; bieżąca współpraca z magazynami; kontrolowanie terminowości dostaw; przygotowywanie i analizowanie danych transportowych; kontrolowanie kosztów transportu;...
Zakres obowiązków: bieżąca współpraca z dostawcami; prowadzenie negocjacji handlowych; sprawowanie nadzoru nad umowami i zamówieniami; poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów; śledzenie rynku nowych dostawców i podwykonawców w kraju i za granicą; bieżąca współpraca z innymi działami firmy.
Zakres obowiązków: przewidywanie i określanie potrzeb klientów; sprawna komunikacja z działami biznesowymi w celu rozpoznania ich potrzeb; proaktywne zbieranie wymagań oraz proponowanie rozwiązań informatycznych; planowanie sposobu wdrożenia, budżetu, zasobów ludzkich, materiałów i...
Zakres obowiązków: tworzenie i prowadzenie zestawień na potrzeby śledzenia wskaźników operacyjnych; weryfikowanie terminowości i poprawności procesów magazynowych; kontaktowanie się dostawcami i centralą firmy; reagowanie na codzienne problemy związane z operacjami magazynowymi;...
Zakres obowiązków: przeprowadzanie audytów; komunikacja pomiędzy sklepem a centralą; prowadzenie szkoleń dla pracowników w sklepach; proponowanie nowych rozwiązań i udział w ich wdrażaniu; zarządzanie dokumentacją.
Zakres obowiązków: dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu; szybka reakcja na awarie i usterki; dokonywanie napraw, które można zrobić we własnym zakresie; kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą; kontrola poprawności wykonywanych zleceń i ich...
Zakres obowiązków: przygotowywanie faktur w systemach wewnętrznych; przygotowywanie analiz i raportów dotyczących sektora produktów świeżych; pozyskiwanie określonych informacji ze sklepów; zakładanie tematów promocyjnych; utrzymywanie kontaktów z dostawcami; bieżące wsparcie przy...
Zakres obowiązków: budowanie i zarządzanie podległą kategorią asortymentową; przygotowywanie umów handlowych; sprawowanie nadzoru nad umowami i zamówieniami; bieżąca współpraca z dostawcami; pozyskiwanie nowych dostawców; prowadzenie negocjacji handlowych; bieżąca współpraca z...
Zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków BHP sklepów na terenie regionu; doradztwo z zakresu BHP; prowadzenie szkoleń z zakresu BHP; ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie; współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową; odpowiedni wybór asortymentu; przygotowywanie umów handlowych; realizowanie warunków handlowych zgodnie z umowami; bieżąca współpraca z obecnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców; prowadzenie negocjacji...
Zakres obowiązków: dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu; szybka reakcja na awarie i usterki; dokonywanie napraw, które można zrobić we własnym zakresie; kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą; kontrola poprawności wykonywanych zleceń i ich...