Przeprowadzanie analiz wymagań Projektowanie aplikacji w oparciu o wymagania klienta i dostępne narzędzia w ramach założonego budżetu Przygotowywanie dokumentacji projektowej/technicznej Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników specjalistycznych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych) Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie) Diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur; Instalacja i konfiguracja...
Przeprowadzanie analiz wymagań; Projektowanie aplikacji w oparciu o wymagania klienta i dostępne narzędzia w ramach założonego budżetu; Przygotowywanie dokumentacji projektowej/technicznej; Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.
Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.
Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.