Usługi wdrożeń systemów internetowych, outsourcing w zakresie technologii informacji IT, kompleksowa obsługę sieci lokalnych (LAN) i rozległych (WAN).

Archiwalne oferty pracy

  • Projektant aplikacji

    Comp-Win Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4702 dni
    Przeprowadzanie analiz wymagań Projektowanie aplikacji w oparciu o wymagania klienta i dostępne narzędzia w ramach założonego budżetu Przygotowywanie dokumentacji projektowej/technicznej Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Pracownik Działu Helpdesk

    Comp-Win Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    4709 dni
    Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników specjalistycznych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych) Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie) Diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur; Instalacja i konfiguracja...
  • Projektant aplikacji

    Comp-Win Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    4772 dni
    Przeprowadzanie analiz wymagań; Projektowanie aplikacji w oparciu o wymagania klienta i dostępne narzędzia w ramach założonego budżetu; Przygotowywanie dokumentacji projektowej/technicznej; Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
  • Specjalista ds. HelpDesk

    Comp-Win Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5727 dni
    Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.
  • Programista PHP

    Comp-Win Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5766 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za tworzenie aplikacji intra- i extranetowych, a także rozwój już istniejących.
  • Specjalista ds. HelpDesk

    Comp-Win Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5843 dni
    Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.
  • Specjalista ds. HelpDesk

    Comp-Win Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5980 dni
    Główne zadania: przyjmowanie zgłoszeń (e-mail lub telefonicznie), diagnoza usterek technicznych na podstawie istniejących procedur, instalacja i konfiguracja aplikacji, dokumentowanie zgłoszeń.

Comp-Win Sp. z o.o.

ul. Leszka 44

61-062 Poznań