Do Twoich zadań będzie należało: wystawianie faktur sprzedaży (faktur, WZ); kompletowanie dokumentów sprzedażowych; prowadzenie czynności sprawdzających pod kątem kompletności dokumentacji; wprowadzanie faktur do księgi podawczej; współpraca z magazynem, z działem księgowości oraz...
Obszar obowiązków na stanowisku to: aktywne pozyskiwanie klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; opracowywanie ofert; przygotowanie dokumentów sprzedażowych; raportowanie wyników do Dyrektora Działu Sprzedaży.
Do Twoich zadań będzie należało: wspieranie handlowców w zakresie bieżącej obsługi kluczowych klientów; kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami; wystawianie dokumentów magazynowych, faktur; kompletowanie dokumentów dla działu księgowego; przygotowanie dokumentów sprzedażowych.
Do Twoich zadań będzie należało: wystawianie faktur sprzedaży (faktur, WZ); kompletowanie dokumentów sprzedażowych; prowadzenie czynności sprawdzających pod kątem kompletności dokumentacji; wprowadzanie faktur do księgi podawczej; współpraca z magazynem, z działem księgowości oraz...
Obszar obowiązków na stanowisku to: aktywne pozyskiwanie klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; opracowywanie ofert; przygotowanie dokumentów sprzedażowych; raportowanie wyników do Dyrektora Działu Sprzedaży.
Zakres odpowiedzialności: wspieranie handlowców w zakresie bieżącej obsługi kluczowych klientów; kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami; wystawianie dokumentów magazynowych, faktur; kompletowanie dokumentów dla działu księgowego; przygotowanie dokumentów sprzedażowych;
Zakres odpowiedzialności: aktywne poszukiwanie odbiorców i rozwój sprzedaży eksportowej w sektorze B2B; dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz budowanie długofalowych partnerskich relacji; kompleksowa obsługa oraz koordynacja procesów eksportu; aktywne poszukiwanie nowych...
Zadania: Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w języku polskim i angielskim, Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów, Przygotowywanie i nadzór nad realizacją...