od 1001 do 2000 prac.
Medycyna, Farmacja i Służba zdrowia
ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy prawie 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy oraz z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Opis stanowiska: doradztwo w obszarze doboru zakresu badań wsparcie merytoryczne dla działu marketingu monitorowanie i bieżąca aktualizacje zmian w przepisach prawnych pozyskiwanie nowych klientów do współpracy budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami przygotowywanie ofert oraz...
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z potencjalnymi i obecnymi partnerami biznesowymi; Przygotowanie raportów podsumowujących dla partnerów; Wyszukiwanie nowych produktów na rynku; Budowanie pozytywnego PR w mediach B2B; Realizowanie planu sprzedażowego na powierzonym terenie; Przygotowanie...
Pozyskiwanie nowych i obsługa aktualnych Klientów w segmencie usług i badań medycznych na terenie przydzielonego Regionu; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami; Zarządzanie podległym zespołem przedstawicieli, przygotowanie zadań oraz celów biznesowych na poszczególne...
rozlokowanie towaru w magazynie; przyjęcie i kontrolę dostaw; prowadzenie dokumentacji magazynowej; dbałość o porządek w miejscu pracy; inne prace manualne;
Wsparcie techniczne użytkowników zdalnych i on-line w codziennej eksploatacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania IT; Monitoring, rejestracja, diagnozowanie otrzymywanych zgłoszeń w systemie taskowym OTRS oraz usuwanie awarii; Instalacja oprogramowania Microsoft, Linux; Wsparcie...
realizację założonych celów budżetowych; budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów do współpracy; prowadzenie negocjacji handlowych; reprezentowanie firmy na konferencjach, sympozjach; organizację akcji promocyjnych;
Wszystkie działania marketingowe w zakresie oferty badań laboratoryjnych a w szczególności: Analiza ryku oraz tworzenie strategii rozwoju dla produktu; Identyfikacja potrzeb klientów, monitoring działań konkurencji; Budowanie wizerunku firmy w środowisku medycznym, kontakty z KOL; Nadzór...
realizację założonych celów budżetowych; budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów do współpracy; prowadzenie negocjacji handlowych; reprezentowanie firmy na konferencjach, sympozjach; organizację akcji promocyjnych;
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe w zakresie oferty badań laboratoryjnych a w szczególności: Planowanie oraz wdrażanie działań marketingowych poprzez analizę rynku oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi; Współtworzenie...
realizację założonych celów budżetowych; budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów do współpracy; prowadzenie negocjacji handlowych; reprezentowanie firmy na konferencjach, sympozjach; organizację akcji promocyjnych;
realizację założonych celów budżetowych; budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów do współpracy; prowadzenie negocjacji handlowych; reprezentowanie firmy na konferencjach, sympozjach; organizację akcji promocyjnych;
wykształcenie wyższe medyczne, biologiczne, chemiczne lub pokrewne skuteczność w sprzedaży umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z Klientami umiejętność planowania swojego czasu umiejętność określania priorytetów w codziennej pracy chęć ciągłego pogłębiania wiedzy...
wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne chęć ciągłego pogłębiania wiedzy umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z Klientami zorientowanie na cel umiejętność ustalania i realizowania priorytetów – dobra organizacja pracy własnej dyspozycyjność, samodzielność,...
wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne; chęć ciągłego pogłębiania wiedzy; umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z Klientami; znajomość rynku medycznego; doświadczenie w sprzedaży usług medycznych – obligatoryjne; zorientowanie na cel; umiejętność ustalania i...