Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Poszukujemy osoby biegle posługującej się językiem angielskim w mowie i w piśmie, doskonale zorganizowanej i zorientowanej na cel. Niezbędna jest pełna samodzielność, umiejętność radzenia sobie w niestandardowych sytuacjach, doświadczenie w budowaniu relacji wewnątrz i na zewnątrz Firmy.
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów; Tworzenie, sprawdzanie oraz modyfikowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych; Doradztwo; Przeprowadzanie szkoleń; Pełnienie funkcji ABI; Reprezentowanie spraw klientów przed GIODO; Przygotowywanie projektów opinii; Obsługa prawna...
Zadania: Rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami; Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Obsługa klienta, przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, negocjacje; Doradztwo i wsparcie techniczne klienta; Opracowywanie prognoz i planów sprzedaży;...
Zadania: Rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami; Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Obsługa klienta, przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, negocjacje; Doradztwo i wsparcie techniczne klienta; Opracowywanie prognoz i planów sprzedaży;...
do reprezentowania interesów firmy na obszarze geograficznym pokrywającym się w przybliżeniu z woj. mazowieckim Do zadań pracownika będzie należała promocja techniczna i sprzedaż produktów techniki grzewczej we współpracy z instalatorami i biurami projektowymi. Oferowana praca zakłada...
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie spotkań i prezentacji u klientów, budowanie długofalowych relacji klientami, doradztwo w zakresie internetowych rozwiązań rekrutacyjnych, współpraca z zespołem przy rozwoju produktów.
koordynacja działań handlowych na podległym terenie (polska centralna i północna) i praca nad efektywną organizacją struktur sprzedaży; zarządzanie zespołem pracowników (merchandiserzy, PH Dystrybutora) negocjacje warunków współpracy z kluczowymi dystrybutorami i klientami hurtowymi;...
działania sprzedażowe związane z pozyskiwaniem oraz bieżącą obsługą kluczowych klientów b2b z branży spożywczej na terenie całej Polski; zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem – Key Account Managerowie oraz Doradcy Techniczno-Handlowi; wynik sprzedażowy zarówno w kanale...
tworzenie polityki wynagrodzeń i benefitów; współpraca z Dyrektorem Personalnym, Zarządem i menedżerami poszczególnych obszarów biznesowych; zarządzanie kilkuosobowym zespołem; współpraca z partnerem zewnętrznym w zakresie usług payrollowych.
współtworzenie planu działań marketingowych i jego egzekucja; nadzór nad realizacją kampanii marketingowych; segmentacja rynku, opracowywanie schematu segmentacji i wdrożenie strategii segmentacji rynku; inicjowanie zmian produktowych, tworzenie nowych usług/produktów; analiza struktury...