Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Opis zadań: Przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych w spółkach należących do grupy; Opracowywanie programu zadania audytowego; Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów; Przeprowadzanie analiz ryzyka na potrzeby sporządzania planu audytu, udział w opracowywaniu...
Opis zadań: Przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych w spółkach należących do grupy; Opracowywanie programu zadania audytowego; Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów; Przeprowadzanie analiz ryzyka na potrzeby sporządzania planu audytu, udział w opracowywaniu...
Opis zadań: Przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych w spółkach należących do grupy; Opracowywanie programu zadania audytowego; Sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów; Przeprowadzanie analiz ryzyka na potrzeby sporządzania planu audytu, udział w opracowywaniu...
HRK S.A.mazowieckie, cała Polska
praca stacjonarna
3773 dni
Kluczowy zakres obowiązków na stanowisku: Sprzedaż powierzonej grupy produktów wytwarzanych i dystrybuowanych przez Klienta sprzedawanych na rynku tradycyjnym (hurtownie). Bezpośrednie zarządzanie i kierowanie pracą Regionalnych Przedstawicieli Handlowych, kontrolę kosztów ich...
Opis stanowiska: Aktywne poszukiwanie nowych najemców. Negocjacje umów najmu. Monitorowanie rynku i konkurencji. Współpraca z innymi działami w zakresie prowadzonych projektów (Project Management, Archirekci, Prawnicy). Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
HRK S.A.śląskie, Gliwice; Katowice
praca stacjonarna
3773 dni
Zadania na danym stanowisku: planowanie działań podległej jednostki; zarządzanie i kontrola polityki badawczo-rozwojowej z zakresu automatyki; opracowywanie planów badawczych mających na celu ulepszenie istniejących produktów; koordynację działań projektowo-wdrożeniowych; inicjowanie...
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie wykonywanie napraw gwarancyjnych biżuterii oferowanej w sklepach sieci. W związku z tym poszukujemy osób z doświadczeniem w pracy w charakterze złotnika/jubilera i odpowiednim poziomem umiejętności rzemieślniczych. Nasz klient oferuje zatrudnienie na...
Opis stanowiska: Analiza krytyczności dostawców pod kątem ciągłości i poziomu jakości dostaw, udział w procesie oceny dostawców pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, przeprowadzanie procesu zatwierdzania detali produkcyjnych (PPAP) współpraca z planistami jakości w fazie końcowej...
Opis stanowiska: Analiza krytyczności dostawców pod kątem ciągłości i poziomu jakości dostaw, udział w procesie oceny dostawców pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, przeprowadzanie procesu zatwierdzania detali produkcyjnych (PPAP) współpraca z planistami jakości w fazie końcowej...
Zadania: pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług firmy; budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientami; realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie; udział w prowadzonych przez firmę projektach z zakresu polityki personalnej; udział w sesjach...
Zakres obowiązków: kontakt z klientem w zakresie reklamacji, działań poprawy, zatwierdzania części (PPAP) nadzór nad procesem reklamacji (8D) nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta; tworzenie dokumentacji jakościowej: plany kontroli, karty kontroli, instrukcje pracy, etc. udział w...
Zakres obowiązków: kontakt z klientem w zakresie reklamacji, działań poprawy, zatwierdzania części (PPAP) nadzór nad procesem reklamacji (8D) nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta; tworzenie dokumentacji jakościowej: plany kontroli, karty kontroli, instrukcje pracy, etc. udział w...
Zadania: Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów różnych branż, Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych, Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości, Przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych ze...
Responsibilities: Identify Compliance Requirements Evaluate key issues and identify specific compliance elements to be addressed. Compare requirements with current practices, identify gaps and recommend changes to address gaps. Develop and Execute Compliance Implementation Plan Assist in the...
Maintenance of data records associated with title, lease and sublease records. Including the creation of new records as well as update of general changes to existing records; Validation and completeness testing of document abstracts completed by Lease Administrators; Management and filing of all...