Jest wiele firm doradztwa personalnego, ale tylko my......działamy od 1990 roku i jesteśmy najstarszą polską firmą doradztwa personalnego. To my byliśmy pionierami wdrażającymi w Polsce standardy zarządzania kapitałem ludzkim. To my w 1991 roku zainicjowaliśmy powstanie popularnej serii wydawniczej "Biblioteka Menedżera" specjalizującej się, między innymi, w dziedzinie HR. To my w 1997 roku, jako pierwsza polska firma wykorzystując własną metodologię, wydaliśmy raport na temat wynagrodzeń. To my jesteśmy pierwszą polską firmą, która uruchomiła tematyczny portal poświęcony wynagrodzeniom.
realizacja strategii handlowej firmy; pozyskiwanie nowych dostawców; negocjowanie warunków współpracy; budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych; zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów;
nadzór nad prowadzeniem spraw grupy (spółek) w zakresie rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej; zarządzanie obiegiem pieniężnym i płynnością finansową; nadzór nad utrzymywaniem bieżącej rentowności; organizowanie finansowania bieżącej działalności i projektów...
tworzenie standardów i procedur logistycznych; nadzór nad realizacją zamówień dla klientów; współpraca z firmami transportowo-logistycznymi (transport samochodowy i kolejowy) optymalizacja i redukcja kosztów procesu dostawy; koordynowanie logistyki wewnątrz zakładu; wdrażanie narzędzi...
wyszukiwanie informacji na temat firm i osób w dostępnych bazach danych, mediach i Internecie; analiza zdobytych informacji i przygotowywanie raportów;
ukończone studia wyższe z zakresu ekonomii lub ostatni rok studiów; umiejętność analizy i syntezy danych; doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klientów biznesowych; umiejętność pozyskiwania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami; wysoki poziom umiejętności...
odpowiedzialność za obszar finansowo – księgowy spółki; prowadzenie controllingu finansowego spółki; odpowiedzialność za zgodność działań finansowych przedsiębiorstwa z obowiązującymi przepisami prawnymi; współpraca z instytucjami finansowymi (banki, fundusze itp.) oraz firmami...
projektowanie oraz przygotowywanie plików do druku (projekt i skład) współpraca z drukarniami; przygotowywanie plików graficznych na potrzeby zespołu mailingowego oraz portali internetowych; współpraca z zespołem grafików i redakcjami wydawnictw;
tworzenie standardów i procedur logistycznych; nadzór nad realizacją zamówień dla klientów; współpraca z firmami transportowo-logistycznymi (transport samochodowy i kolejowy) optymalizacja i redukcja kosztów procesu dostawy; koordynowanie logistyki wewnątrz zakładu; wdrażanie narzędzi...
przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedaży mieszkań; nadzorowanie sprzedaży i sporządzanie raportów; monitorowanie konkurencji oraz przeprowadzanie analiz rynku; odpowiedzialność za kontakty z agencją reklamową; administrowanie stroną internetową; udział w targach...
organizacja i zarządzanie sprzedażą na rynku krajowym; dobór narzędzi marketingowych; udział w opracowywaniu planów sprzedaży; tworzenie strategii sprzedażowych; rozwijanie sieci sprzedaży; nadzór nad pracą działu sprzedaży i marketingu; realizacja zaplanowanego obrotu; zapewnienie...
nadzór nad pracą zakładu produkcyjnego; optymalizowanie procesu produkcji; zarządzanie obszarem łańcucha dostaw; odpowiedzialność za prawidłową organizację pracy podległych działów; monitorowanie efektywności pracy; nadzór nad służbami przygotowania produkcji i utrzymania ruchu;
tworzenie strategii rozwoju produktu (ustalanie asortymentu, specyfikacja produktu) przygotowanie analiz rynkowych; stałe zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki; projektowanie i nadzór nad realizacją akcji marketingowych i promocyjnych; wspieranie sprzedaży poprzez...
prowadzenie inwestycji związanej z rozbudową fabryki; uruchamianie nowych linii produkcyjnych; nadzór i optymalizacja procesów; zarządzanie budżetem projektu; nadzór nad podległym zespołem pracowników; współpraca z Zarządem;
wyszukiwanie informacji na temat firm i osób w dostępnych bazach danych, mediach i Internecie; analiza zdobytych informacji i przygotowywanie raportów;
odpowiedzialność za sprzedaż na powierzonym obszarze; pozyskiwanie nowych klientów – dystrybutorów oraz klientów ostatecznych przygotowywanie ofert handlowych; negocjowanie warunków współpracy; podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy; odpowiedzialność za organizację...