Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Opis stanowiska: Prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników Call Center z zakresu produktu i sprzedaży, Prowadzenie coachingów, Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, Dbałość o wysokie standardy pracy Konsultantów, Nadzorowanie pracy zespołów.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Opis stanowiska: Obsługa kadrowa pracowników, Udział w naliczaniu wynagrodzeń, Prowadzenie dokumentacji personalnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Przygotowanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, PFRON), Prowadzenie ewidencji czasu pracy...
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).
Do obowiązków należeć będzie: instalacja, deinstalacja i serwis terminali płatniczych, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach).