Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.
Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami
Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej
Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku
Realizujemy nowatorskie projekty
Pracujemy z pasją!
Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:
Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a)
Doradztwa Personalnego (nr 3607/2)
Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b)
Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)
Zakres obowiązków: Całodobowa opieka mieszkańców domu opieki, Prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta, raportów pielęgniarskich, Udzielanie wsparcia, próby aktywizacji mieszkańca w różnych obszarach, Wykonywanie wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia właściwej pielęgnacji...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie nadzór nad powierzonym kontraktem w zakresie realizacji założonego budżetu, terminowości i jakości prac; utrzymywania bieżącego kontaktu z wyznaczonymi służbami inwestora; sporządzania i przechowywania dokumentów budowy; kierowania pracami...
Duties: Assist prospective students with admissions, financial aid and enrolment process, Make professional outgoing and follow-up calls to prospective students, Maintain and update client database, Build strong customer relationships.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: realizacja ustalonej strategii oraz celów sprzedażowych w regionie, współpraca ze strukturami handlowymi w regionie, utrzymywanie relacji z klientami, firmami wykonawczymi, inwestorami; pozyskiwanie nowych inwestycji i klientów (firmy handlowe i...
Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz tajniki profesjonalnej obsługi Klienta i sprzedaży oraz sposób funkcjonowania sklepu. Nauczymy Cię wszystkiego! Główne zadania na tym stanowisku: Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów w sklepie z...
Zakres obowiązków: Prowadzanie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Koordynowanie pracy podległego zespołu księgowego, Całościowe działania w zakresie księgowości, deklaracji podatku VAT, prognozowania...
Do Twoich obowiązków będzie należało: Wprowadzanie towaru na stan i przygotowanie do sprzedaży, Przyjmowanie i wydawanie towarów, Prowadzenie dokumentacji, Potwierdzenie w systemie komputerowym (SAP) dokonanych operacji magazynowych.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników, Realizacja zadań wynikających z planu produkcji, zgodnie z wymogami jakościowymi i wydajnościowymi, Planowanie pracy zmiany w...
Miejsce Pracy: dolnośląskie i opolskie Zakres obowiązków: realizacja ustalonej strategii oraz celów sprzedażowych w regionie, współpraca ze strukturami handlowymi w regionie, wsparcie dla projektantów i biur projektowych w zakresie produktowym – szkolenia, prezentacje, doradztwo...
Do Twoich obowiązków będzie należało: Wprowadzanie towaru na stan i przygotowanie do sprzedaży, Przyjmowanie i wydawanie towarów, Prowadzenie dokumentacji, Potwierdzenie w systemie komputerowym (SAP) dokonanych operacji magazynowych.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert handlowych oraz odpowiadanie na zapytania ofertowe, tworzenie treści i wzorów umów oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi i nowymi klientami firmy.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Efektywna sprzedaż produktów i usług na podległym terenie zgodnie z wyznaczonymi celami, Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o dobre relacje z obecnymi, Bieżąca analiza i monitorowanie rynku w obrębie produktu, Dbałość o pozytywny...
Zakres obowiązków: Kontrola i pomiar produkowanych części oraz dostaw, Przygotowywanie dokumentacji jakościowej, Nadzór nad przyrządami pomiarowymi, Kontrola wstępna dostarczanych materiałów od podwykonawców, Wprowadzanie działań doskonalących.
Zakres obowiązków: Podejmowanie efektywnych działań sprzedażowych, Dbałość o wysokie standardy obsługi klienta, Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży, przeprowadzanie akcji promocyjnych, Zarządzanie zespołem pracowników w sklepie, Kontrola przestrzegania procedur i...
Job Overview: A high-performing leader, with strong business and change management skills focused on people, delivering results, managing collections, deductions activities. The position will be focused on standardization and streamlining, centralization of activities as well as managing the day to...