Firma TREMARK istnieje od 1997 roku. W pierwszym okresie swojej działalności koncentrowaliśmy się wyłącznie na sprzedaży komputerów stacjonarnych i serwerów z oprogramowaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych.
Opis zadań na stanowisku pracy: Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń, Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych w ramach I i II linii wsparcia, Pomoc zdalna przy rozwiązywaniu problemów oraz wizyty serwisowe w siedzibie Klienta końcowego, Praca w programach:...
Opis zadań na stanowisku pracy: Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, Identyfikowanie potrzeb potencjalnych Klientów i dobór optymalnych rozwiązań z branży IT, Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, w tym usług chmurowych, outsourcingu IT, hostingu i in., Zapewnianie...
Opis zadań na stanowisku pracy: Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń, Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych w ramach I i II linii wsparcia, Pomoc zdalna przy rozwiązywaniu problemów oraz wizyty serwisowe w siedzibie Klienta końcowego, Praca w programach:...
Na zatrudnioną osobę będą czekały następujące zadania: Przygotowywanie strategii budowania linków; Optymalizacja stron internetowych klientów firmy zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; Weryfikacja, analiza i raportowanie pozycji serwisów w wyszukiwarkach; Analiza serwisów pod kątem...
pozyskiwanie Klientów dla firmy (przede wszystkim z sektora B2B), dbanie o nawiązane z Klientami relacje, prowadzenie prezentacji, przygotowywanie ofert i negocjacje z Klientami, przygotowanie ofert do przetargów, prowadzenie projektów i nadzór nad ich realizacją, zapewnienie prawidłowości...
pozyskiwanie Klientów dla firmy (przede wszystkim z sektora B2B), dbanie o nawiązane z Klientami relacje, prowadzenie prezentacji, przygotowywanie ofert i negocjacje z Klientami, przygotowanie ofert do przetargów, prowadzenie projektów i nadzór nad ich realizacją, zapewnienie prawidłowości...
pozyskiwanie Klientów dla firmy (przede wszystkim z sektora B2B), budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, kreowanie wizerunku firmy na rynku, prowadzenie prezentacji, przygotowywanie ofert i negocjacje z Klientami, przygotowanie projektu (ofertowanie, negocjacje handlowe) i...
- praca w siedzibie firmy w Warszawie (ul. Okopowa), - obsługa transakcji sklepu internetowego, - zamówienia i wysyłką towarów, kontakty z dostawcami, - zarządzanie oferta sklepu (dodawanie, usuwanie produktów, itp.), - zarządzanie cennikami produktów, promocjami itp., - obsługa...