Tremark Sp. z o.o. jest firmą obecną na rynku IT od 20-tu lat. Naszą misją jest dostarczanie Klientom jak najlepiej dopasowanych rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy zawiera usługi w pełnym zakresie – od opracowania koncepcji i zaprojektowania rozwiązania, poprzez dobór optymalnej technologii, urządzeń, implementację oraz wdrożenie, aż po szkolenia, audyty, konsultacje i opiekę serwisową. Więcej informacji znajduje się na stronie www.tremark.pl .
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko:
Specjalista Helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis zadań na stanowisku pracy:
- Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń,
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych w ramach I i II linii wsparcia,
- Pomoc zdalna przy rozwiązywaniu problemów oraz wizyty serwisowe w siedzibie Klienta końcowego,
- Praca w programach: Office 365, finansowo-księgowych m.in. Subiekt GT/NEXO, Optima, Symfonia
- Administrowanie serwerami MS Windows oraz Linux,
- Konfiguracja urządzeń sieciowych, m.in. routerów, switchy,
- Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
- Wdrażanie zmian do infrastruktury, systemów informatycznych oraz ich optymalizacja i monitorowanie.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia wyższego lub ostatnich lat studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
- Bardzo dobrej znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft (Microsoft Windows, Windows Server, Microsoft Windows Terminal Services, SharePoint),
- Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
- Znajomości zagadnień teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Prawo jazdy kat. B,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków (telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy),
- Pakiet opieki medycznej,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.