Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Wsparcie projektu umożliwiającego pozyskiwanie nowych klientów; Organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; Aktywna sprzedaż usług w oparciu o standardy firmy; Budowanie długofalowych relacji z klientami; Realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych; Kształtowanie...
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
sprzedaż produktów ING; docieranie i pozyskiwanie nowych Klientów; obsługa Klientów, obsługa posprzedażowa; przygotowywanie dla Klientów indywidualnych rozwiązań z zakresu finansów; współpraca z Klientami indywidualnymi i firmowymi; realizacja nałożonych celów biznesowych; udział we...
zarządzanie zespołem doświadczonych Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych; analiza powierzonego portfela polis; rozwój oraz motywowanie podległego zespołu; analiza portfela pod kątem dosprzedaży produktów; szkolenie podległego zespołu;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem.
zarządzanie zespołem podległych Przedstawicieli/Handlowców; motywowanie oraz rozwój podległego zespołu; coaching Przedstawicieli; szkolenie oraz wdrażanie do pracy nowych Przedstawicieli; realizacja wyznaczonych celów biznesowych; rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy Przedstawicieli;
sprzedaż produktów ING; docieranie i pozyskiwanie nowych Klientów; obsługa Klientów, obsługa posprzedażowa; przygotowywanie dla Klientów indywidualnych rozwiązań z zakresu finansów; współpraca z Klientami indywidualnymi i firmowymi; realizacja nałożonych celów biznesowych; udział we...
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem.
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem.