Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
Opis stanowiska: sprzedaż produktów ING, docieranie i pozyskiwanie nowych Klientów, obsługa Klientów, obsługa posprzedażowa, przygotowywanie dla Klientów indywidualnych rozwiązań z zakresu finansów, współpraca z Klientami indywidualnymi i firmowymi, realizacja nałożonych celów biznesowych.
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
zarządzanie zespołem podległych Przedstawicieli/Handlowców; motywowanie oraz rozwój podległego zespołu; coaching Przedstawicieli; szkolenie oraz wdrażanie do pracy nowych Przedstawicieli; realizacja wyznaczonych celów biznesowych; rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy Przedstawicieli;
zarządzanie zespołem podległych Przedstawicieli/Handlowców; motywowanie oraz rozwój podległego zespołu; coaching Przedstawicieli; szkolenie oraz wdrażanie do pracy nowych Przedstawicieli; realizacja wyznaczonych celów biznesowych; rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy Przedstawicieli;
zarządzanie zespołem podległych Przedstawicieli/Handlowców; motywowanie oraz rozwój podległego zespołu; coaching Przedstawicieli; szkolenie oraz wdrażanie do pracy nowych Przedstawicieli; realizacja wyznaczonych celów biznesowych; rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy Przedstawicieli;
sprzedaż polis ubezpieczeniowych ING Życie; sprzedaż ubezpieczeń grupowych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw; obsługa Klientów; pozyskanie nowych Klientów; realizacja standardów sprzedaży;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;
pozyskiwanie klientów bez ograniczeń segmentacyjnych; zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta; budowanie długoterminowych relacji z klientami; zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Firmy; bieżącą współpracę oraz opiekę nad powierzonym klientem;