Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz: odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych; realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta; docierał do nowych Klientów oraz...
Co zyskujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden? konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa) oraz system prowizyjny i premiowy uzależniony od wyników pracy Twojej oraz Twojego zespołu, udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych, pracę w dużej, stabilnej firmie...