Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.

Archiwalne oferty pracy

  • Telefoniczna obsługa klienta

    IMAR   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4361 dni
    obsługa rozmów telefonicznych klientów firmy.
  • Wprowadzanie danych do systemu

    IMAR   Chorzów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4364 dni
    obsługa zleceń Klientów dotyczących usług, wprowadzanie danych; połączenia wychodzące do Klientów w celu przekazania informacji o statusie zlecenia.
  • Wprowadzanie danych do systemu

    IMAR   Pszczyna    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4364 dni
    obsługa zleceń Klientów dotyczących usług, wprowadzanie danych; połączenia wychodzące do Klientów w celu przekazania informacji o statusie zlecenia.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta - Dział Reklamacji

    IMAR Service Group   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4369 dni
    Zadania: obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń i reklamacji (telefonicznych i pisemnych), zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługą Klientów biznesowych.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4372 dni
    Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4378 dni
    Zadania: obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach (Call Center), rozwiązywanie problemów związanych z internetem, telewizją, dosprzedaż usług podczas kontaktu klienta z infolinią – ruch przychodzący (system premiowy), współpraca z komórkami technicznymi.
  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego

    IMAR   Kalisz    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4386 dni
    obsługa połączeń przychodzących klientów biznesowych, bieżąca pomoc klientom w zakresie reklamacji, faktur, usług firmy, udzielanie informacji o ofercie firmy.
  • Prace analityczne

    IMAR   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4389 dni
    Analiza procesów biznesowych - Analityczne wspieranie działań rozwojowych w obszarze obsługi klienta, Nadzorowanie przygotowywania dokumentacji projektowej, Nadzorowanie oraz koordynowanie pracy zespołu projektowego po stronie obsługi klienta, Wsparcie oraz szkolenia użytkowników systemu.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4390 dni
    Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4391 dni
    Obsługa połączeń klientów firmy.
  • Wprowadzanie danych do systemu

    IMAR   Chorzów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4392 dni
    obsługa zleceń Klientów dotyczących usług, wprowadzanie danych; połączenia wychodzące do Klientów w celu przekazania informacji o statusie zlecenia.
  • Pomocnicze prace informatyczne

    IMAR   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4393 dni
    studenci studiów zaocznych lub wieczorowych: kierunek telekomunikacja, informatyka, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość architektury i działania sieci GSM, kreatywność, wysoka kultura osobista.
  • Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    IMAR Service Group   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4396 dni
    Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów sieci, m.in.: informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora; przyjmowanie zgłoszeń o usterkach; wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja; rozpatrywanie...
  • Wprowadzanie danych do systemu

    IMAR   Pszczyna    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4397 dni
    obsługa zleceń Klientów dotyczących usług, wprowadzanie danych; połączenia wychodzące do Klientów w celu przekazania informacji o statusie zlecenia.
  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego

    IMAR   Olsztyn    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4405 dni
    informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...

IMAR Service Group

Żelazna 59 lok. 6.2

00-848 Warszawa