IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.
W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.
W związku z nieustannym rozwojem naszego klienta, międzynarodowego lidera rynku telefonii komórkowej, a także największej korporacji telekomunikacyjnej w Polsce, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant/ka ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: KB/Praca.pl/20/08
Zadania:
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę
połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.:
- informowanie klientów sieci nt. funkcjonowania usług operatora
- przyjmowanie zgłoszeń o usterkach
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- rozpatrywanie reklamacji
- oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta
- aktywację bądź dezaktywację usług na kontach klientów
- dyspozycyjność do pracy między godz 6:00 a 22:00 (6-8 h pracy)
- dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office, przeglądarki internetowe)
- wykształcenie min. średnie (poparte maturą- warunek konieczny!)
- zorientowanie na długofalową współpracę
- nienaganna dykcja
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami będą dodatkowymi atutami.
- stawkę godzinową 9,38 zł brutto
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie przełożonych i współpracowników
- atrakcyjny system motywacyjny
- pełny pakiet szkoleń (odbywających się w godz.8:00-16:00; pon-pt)
- pracę w systemie zmianowym (6-8h pracy między 6:00 a 22:00, 5 dni w tyg.: między poniedziałkiem a niedzielą)
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami