Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: prowadzenie badań z zakresu ekonomii, ze szczególnym uwzględnieniem polityki pieniężnej, prace modelowe (prognozowanie, analizy modelowe) na potrzeby NBP, publikacja artykułów w periodykach naukowych, sporządzanie raportów, analiz,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udział w aktualizacji regulacji wewnętrznych w obszarze ryzyka operacyjnego, wsparcie rozwoju metod, narzędzi pomiaru i oceny ryzyka operacyjnego, zbieranie i analiza informacji nt. ryzyka operacyjnego w tym strat operacyjnych, Kluczowych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: projektowanie rozwiązań wspierających zarządzanie ryzkiem braku zgodności, opracowywanie, aktualizacja oraz opiniowanie regulacji wewnętrznych, opiniowanie procesów pod kątem identyfikacji i oceny ryzyka, podejmowanie działań mających na...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących zadań realizowanych przez oddział okręgowy, opracowywanie; zaleceń pokontrolnych i rekomendacji, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, koordynowanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: Koordynacja działań w zakresie: opracowania i wdrożenia procedury planowania zapotrzebowania na energię elektryczną, uwzględniającą działania mające na celu zmniejszenia jej zużycia, wykonywania okresowych analiz zapotrzebowania i...
Do podstawowych zadań departamentu należy: określanie strategii zarządzania rezerwami dewizowymi, opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych oraz operacjami dostarczającymi płynność krajowemu...
Do podstawowych zadań departamentu należy: określanie strategii zarządzania rezerwami dewizowymi, opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych oraz operacjami dostarczającymi płynność krajowemu...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udzielanie porad i wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, sprawowanie nadzoru nad egzekucją należności Oddziału Okręgowego NBP, występowanie w charakterze pełnomocnika Oddziału w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udzielanie porad i wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, sprawowanie nadzoru nad egzekucją należności Oddziału Okręgowego NBP, występowanie w charakterze pełnomocnika Oddziału w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: prowadzenie badań ankietowych, w tym m.in. dot. przedsiębiorstw w ramach badania koniunktury sektora przedsiębiorstw oraz innych podmiotów lokalnego rynku pracy, przygotowywanie analiz na potrzeby NBP, w tym dotyczących sytuacji na rynku...
Wymagania wobec kandydata: ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość i pokrewne), wysoka średnia ocena ze studiów, znajomość co najmniej dwóch języków obcych, w tym biegła znajomość języka...
Wymagania wobec kandydata: ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość i pokrewne), wysoka średnia ocena ze studiów, znajomość co najmniej dwóch języków obcych, w tym biegła znajomość języka...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udzielanie porad i wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa, sprawowanie nadzoru nad egzekucją należności Oddziału Okręgowego NBP, występowanie w charakterze pełnomocnika Oddziału w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: administrowanie Zintegrowanym Systemem Monitorowania NBP, polegające na wykonywaniu przeglądów funkcjonowania komponentów systemu, analizowaniu logów i usuwaniu błędów, raportowaniu pracy systemu, zgłaszaniu i nadzorowaniu rozwiązywania...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przeprowadzanie analiz dotyczących efektywności działania oddziałów okręgowych, opracowanie raportów (również ad-hoc), prezentacji dotyczących przeprowadzanych analiz, identyfikacja obszarów wymagających poprawy i wypracowywanie...