Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przyjmowanie zamówień na pobyt (szkolenie) w ośrodku oraz prowadzenie ewidencji zamówień, przyjmowanie i rozmieszczanie w pokojach osób posiadających skierowanie na szkolenie lub zgodę na pobyt w ośrodku, bieżące dokonywanie wpisów...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego, ochrona osób i mienia zgodnie z wymogami postanowień ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych uregulowań, obsługa i dozór specjalistycznych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zapewnienie wymaganego przepisami porządku, czystości i estetyki w pomieszczeniach ośrodka, poprzez codzienne sprzątanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, przygotowywanie wyposażenia pokoi zgodnego ze spisem inwentarza.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zarządzanie zespołem kucharzy i kelnerów (delegowanie zadań, motywowanie i rozwijanie zespołu), zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz jakości serwowanych dań, tworzenie menu oraz ofert gastronomicznych, w tym podejmowanie inicjatyw we...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: obsługa urządzeń do przeliczania, sortowania i sprawdzania autentyczności banknotów i monet, przeliczanie, sortowanie, sprawdzanie autentyczności znaków pieniężnych, formowanie i oznaczanie opakowań banknotów i monet, przemieszczanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w zakresie zakupu i sprzedaży towarów i usług, kwalifikacja operacji i zdarzeń gospodarczych pod względem podatkowym,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: wykonywanie prac związanych z produkcją oraz porcjowaniem i wydawaniem posiłków z zachowaniem najwyższych standardów, przestrzeganie i stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej i dobrej praktyki produkcyjnej oraz działanie w celu...
Do głównych zadań pracowników należeć będzie: przygotowywanie materiałów analitycznych w zakresie problematyki systemu finansowego, w tym materiałów dla przedstawicieli NBP w organizacjach krajowych i instytucjach międzynarodowych, opiniowanie projektów ustaw oraz wykonawczych aktów...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w zakresie zakupu i sprzedaży towarów i usług, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, uzgadnianie kont księgowych...
Wydział Zarządzania Ryzykiem Kredytowym w Departamencie Zarządzania Ryzykiem Finansowym NBP uczestniczy w procesie realizacji polityki pieniężnej, ustalając akceptowane zabezpieczenia operacji dostarczających płynność sektorowi bankowemu, analizując ryzyko związane z tymi operacjami,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analiza konkurencyjności polskiej gospodarki, w tym szacowanie kursów równowagi oraz wybranych miar konkurencyjności, analiza długookresowych determinantów wzrostu gospodarczego, w tym analiza czynników determinujących produktywność...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie pracy systemu teleinformatycznego według ustalonych procedur, nadzór nad bieżącą eksploatacją aplikacji związanych z funkcjonowaniem sytemu teleinformatycznego w NBP, administrowanie usługami Active Directory oraz zarządzanie...