- organizacja międzynarodowego transportu całopojazdowych ładunków (artykuły świeże w temperaturach kontrolowanych) dla pojazdów firmy na rynki pozaunijne (Ukraina, Rosja, Turcja), - sprzedaż ładunków całopojazdowych dla podwykonawców firmy, - nawiązywanie kontaktów z Klientami, -...
- pozyskiwanie nowych Klientów, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami, - badanie potrzeb Klientów i konstruowanie indywidualnej oferty dla Klientów, - realizacja planów sprzedażowych firmy, - dążenie do stałego wzrostu sprzedaży w przydzielonym regionie, -...
- odpowiedzialność za prowadzenie kontroli faktur sprzedaży, - ewidencja faktur kosztowych, - odpowiedzialność za planowanie, kontrolę, sporządzanie raportów oraz analiz dla działu finansowego, - opracowywanie procesów kontroli oraz analiz, - sporządzanie sprawozdań finansowych, -...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów firmy IBM w Polsce oraz zawieranie nowych kontraktów z potencjalnymi klientami firmy. OBOWIĄZKI: - telefoniczny kontakt z partnerami biznesowymi, - badanie potrzeb klientów, wdrażanie odpowiednich...
- wypełnianie obowiązków zgodnie ze standardami bezpieczeństwa, - dbałość o sprzęt oraz zgłaszanie wszelkich usterek, - załadowywanie, rozładowywanie materiałów oraz gotowych produktów na magazyny oraz samochody, - nadzorowanie jakości oraz ilości dostaw, - dostarczanie stosownych...
- odpowiedzialność za kontrolę i weryfikację dokumentów księgowych, - dekretacja i ewidencja dokumentów źródłowych, - ewidencja środków trwałych, - sporządzanie deklaracji podatkowej VAT, CIT, - przygotowywanie sprawozdań do GUS i NBP, - rozliczanie i kontrola sald kontrahentów, -...
- odpowiedzialność za prowadzenie kontroli faktur sprzedaży, - ewidencja faktur kosztowych, - odpowiedzialność za planowanie, kontrolę, sporządzanie raportów oraz analiz dla działu finansowego, - opracowywanie procesów kontroli oraz analiz, - sporządzanie sprawozdań finansowych, -...
- wprowadzanie faktur do systemu księgowego, - bieżące wsparcie działu finansowego w zakresie planowania, kontroli, raportowania, analiz, - przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- przeprowadzanie kontroli jakości wyrobów, - stałe udoskonalenie procesów kontroli, - współpraca przy nowych projektach z Liderem Jakości, - kontrola dostaw, - przygotowywanie i dostarczanie niezbędnej dokumentacji, specyfikacji i standardów jakości, - pomoc w rozwiązywaniu problemów z...
- zarządzanie zmianą, - zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa przez pracowników produkcji, - nadzorowanie procesu produkcji a w szczególności - przestrzeganie terminowości oraz zapewnienie efektywności i jakości dostaw, - bieżąca współpraca z działem kontroli jakości oraz...
- pozyskiwanie nowych klientów, - budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z Klientami, - badanie potrzeb Klientów i konstruowanie indywidualnej oferty dla Klientów, - realizacja planów sprzedażowych firmy, - dążenie do stałego wzrostu sprzedaży i znajomości marki, - aktywne...