Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa działająca w sektorze IT/ICT. Podstawowy zakres świadczonych przez nas usług obejmuje Rozwiązania Kadrowe, Cyclad Tools, Outsourcing IT oraz usługę Software House. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług przy zachowaniu partnerskich relacji zarówno z naszymi Klientami, jak i Pracownikami.
Zapewnianie dostępności serwisów oraz rozwój infrastruktury i platformy opartej o systemLinux; Rozwój narzędzi do monitorowania; Wykrywanie i rozwiązywanie problemów; Konserwacja oraz wdrażanie zmian;
Projektowanie, wdrażanie oraz utrzymanie systemów istotnych dla biznesu w oparciu o aplikacje internetowe w technologii Java, MySQL oraz platformę Activiti; Wytwarzanie oprogramowania o wysokiej jakości oraz wydajności; Udział w wprowadzaniu zmian oraz ulepszeń w rozwoju oprogramowania,...
Obsługa jednej z linii biznesowych Klienta (finanse, księgowość, należności, IT, reklamacje, HR) Kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niemieckim lub francuskim; Udzielanie informacji klientom; Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów; Monitorowanie i nadzór nad terminowością...
Przygotowywanie raportów w Excelu zgodnie z danymi otrzymanymi od klientów; Rozliczanie bilansu rachunków bankowych; Czynności związane z obsługą finansową klienta; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby zamknięcia miesiąca; Codzienna praca na systemie SAP;
Zapewnianie najwyższej jakości wsparcia w obszarze produktów Backup Software w oparciu o Windows Server, jak również o oprogramowanie firmowe; Rozwiązywanie problemów technicznych; Zdalna współpraca z reprezentantami klientów (specjalistami IT) w związku z rozwiązywaniem kwestii...
Obsługa jednej z linii biznesowych Klienta (finanse, księgowość, należności, IT, reklamacje, HR) Kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niemieckim; Udzielanie informacji klientom; Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów; Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń;...
Przygotowywanie raportów w Excelu zgodnie z danymi otrzymanymi od klientów; Rozliczanie bilansu rachunków bankowych; Czynności związane z obsługą finansową klienta; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby zamknięcia miesiąca; Codzienna praca na systemie SAP;
Kontakt mailowy oraz telefoniczny w języku niemieckim; Udzielanie informacji Klientom w zakresie jednego z działów: finanse, należności, księgowość, reklamacje, HR, IT; Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów; Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń; Sporządzanie...
Realizacja zadań w obszarze AP, w tym m.in: przygotowywanie i realizacja płatności oraz kontrola ich wykonania, zarządzanie płatnościami, sporządzanie, indeksowanie oraz monitorowanie faktur, zamykanie okresów rozliczeniowych; Tworzenie raportów oraz dokumentacji; Identyfikowanie oraz...
Zapewnianie najwyższej jakości wsparcia w obszarze produktów Backup Software w oparciu o Windows Server, jak również o oprogramowanie firmowe; Rozwiązywanie problemów technicznych; Zdalna współpraca z reprezentantami klientów (specjalistami IT) w związku z rozwiązywaniem kwestii...
Przygotowywanie raportów w Excelu zgodnie z danymi otrzymanymi od klientów; Rozliczanie bilansu rachunków bankowych; Czynności związane z obsługą finansową klienta; Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby zamknięcia miesiąca; Codzienna praca na systemie SAP;
Pierwszy kontakt z Klientem drogą telefoniczną i mailową; Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od Klientów; Rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez Klientów; Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń; Udzielanie porad informatycznych;...
Administrowanie Active Directory / Administrowanie MS Exchange; Rozwiązywanie bieżących problemów i alertów; Komunikacja i koordynacja działań w kontaktach z klientami zewnętrznymi;
Administrowanie systemu wspierającego zarządzanie sieciami klientów zewnętrznych; Aktywna współpracę z pozostałymi członkami zespołu; Rozwiązywanie bieżących problemów i alertów; Komunikacja i koordynacja działań w kontaktach z klientami zewnętrznymi;
Being involved in process evolution, to develop and implement a continual service improvement cycle across all operational processes; Acting as single point of contact for customer operational issues/concerns related to the account under his/her responsibility; Managing service reviews and...