Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Do Twoich głównych zadań będzie należeć: Kompleksowa obsługa Biur Podróży/Agentów (zapytania telefoniczne i mailowe), Informowanie i wyjaśnienie wątpliwości związanych z aktualnymi usługami i promocjami, Informacja wychodząca w zakresie zmian godzin lotów i zmian w rezerwacji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należeć: Obsługa rozliczeń należności od Biur Podróży/Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe), Informacja wychodząca w zakresie rozliczeń, monitów, sald.
Do głównych zadań Specjalisty ds. Turystyki będzie należeć: Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta Sprzedaż oferty turystycznej Coral Travel Utrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi klientami; Realizowanie planów sprzedażowych; Kontakt z istniejącymi Klientami w celu sprzedaży...
Twoje zadania: Księgowanie dokumentów zakupu Uzgadnianie rozrachunków Przygotowywanie danych do deklaracji VAT Udział w fakturowaniu wewnętrznym i zewnętrznym Analiza i prawidłowe rozliczanie przychodów Tworzenie raportów
Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Specjalisty ds. Turystyki będzie należała sprzedaż oferty Coral Travel w jednym z naszych biur w Krakowie w Galerii Serenada.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
328 dni
Your duties: Considering company and market dynamics, defining the scope and size of the dynamic package operation in terms of operation periods, destinations, product types and service components; Implementing the dynamic package combination of services and products; Planning and implementing...
Do Twoich głównych zadań będzie należeć: Kompleksowa obsługa Biur Podróży/Agentów (zapytania telefoniczne i mailowe), Informowanie i wyjaśnienie wątpliwości związanych z aktualnymi usługami i promocjami, Informacja wychodząca w zakresie zmian godzin lotów i zmian w rezerwacji....
Twoje zadania: Przygotowywanie i wysyłanie list pasażerskich do linii lotniczych, kontrahentów i ubezpieczyciela; Raportowanie o ilości sprzedanych miejsc; Asystowanie klientom przy odprawach na lotnisku; Koordynacja wymaganych działań w przypadku nie pojawienia się klienta/ braku rezerwacji...
Twoje zadania: Kontrola poprawności zapisów na kontach księgowych w zakresie przychody, koszty ogólne, wydatki pracownicze; Analiza i rozliczanie rozrachunków (PL, WALUTY) Weryfikacja rejestrów VAT, udział w sporządzaniu JPK oraz deklaracji, księgowanie dokumentów (faktury, PK, DP, WB)...
Twoje obowiązki: Tworzenie landing page i rozwój szablonów LP, Kodowanie treści z wykorzystaniem HTML, CSS, JS, Projektowanie layoutów mailingów, newsletterów, pushów, rich media, Tworzenie statycznych banerów, grafik na potrzeby kampanii reklamowych, Dbanie o spójność materiałów...
Do głównych zadań Specjalisty ds. Turystyki będzie należała sprzedaż oferty Coral Travel w jednym z naszych biur. Oczekujemy od Ciebie: Przynajmniej roku doświadczenia w turystyce, sprzedaży lub obsłudze klienta; Komunikatywności; Znajomości geografii świata i popularnych kierunków...
Do Twoich głównych zadań będzie należeć: Kompleksowa obsługa Biur Podróży/Agentów (zapytania telefoniczne i mailowe), Informowanie i wyjaśnienie wątpliwości związanych z aktualnymi usługami i promocjami, Informacja wychodząca w zakresie zmian godzin lotów i zmian w rezerwacji....
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Promocja firmy i oferty wśród agencji sprzedaży, Wsparcie w przygotowywaniu polityki sprzedażowej oraz jej realizacja, Monitoring wyników sprzedaży podległych agencji oraz rekomendowanie przełożonym odpowiednich działań naprawczych, Monitoring...
Twoje zadania: Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami i Agentami, Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna związana z obsługą wniosków i reklamacji od klientów - wprowadzanie wniosków do programu i aktualizacja danych, Przyjmowanie, rejestracja oraz informacja zwrotna, Kontakt z...