Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa.
Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 7 biur: w Warszawie (2), Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zdobyliśmy przez te lata doskonałą znajomość polskiego rynku.
Jesteśmy także członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL (www.kreston.com) zrzeszającej ponad 740 biur, obecnych w 108 krajach.
Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.
Co będzie należało do Twoich zadań? Przygotowywanie dokumentów finansowych naszych Klientów - przyda Ci się bystre oko i zdolności analityczne; Wprowadzanie i kontrolowanie danych finansowych, aby zapewnić ich aktualność; Bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
Co będzie należało do Twoich zadań? Rejestrowanie faktur do systemu księgowego; Weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych; Uzgadnianie rozrachunków; Przygotowywanie przelewów; Prace administracyjne, biurowe; Kontakt z osobami akceptującymi faktury zakupowe; Wsparcie zespołu...
OPIS STANOWISKA: Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Księgowanie dokumentów krajowych oraz zagranicznych; Przygotowywanie przelewów bankowych; Wsparcie przy...
Opis stanowiska: Będziesz dbać o przygotowanie dokumentacji kadrowej naszych klientów z różnych branż; Zakładaniu i uzupełnianiu akt osobowych; Zajmiesz się aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym oraz sprawdzaniem ich poprawność; Pomożesz nam w prowadzeniu ewidencji czasu...
OPIS STANOWISKA: Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, Wprowadzanie faktur sprzedaży oraz zakupów krajowych i zagranicznych, wyciągów bankowych, raportu kasowego, RMK, rezerw, Weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Weryfikacja...
Zadaniem naszego zespołu IT jest dostarczanie innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań technologicznych, aby pomóc firmie i naszym klientom pracować skuteczniei bardziej wydajnie. W związku z powiększaniem się naszego zespołu i nadchodzącymi projektami, poszukujemy Asystenta/Asystentki w...
OPIS STANOWISKA Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami; Sporządzanie oraz...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży, korekt i not, Weryfikacja danych i dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur, Wprowadzanie dokumentów do systemu, Kontrola nad obiegiem dokumentów, Archiwizacja dokumentów, Administracyjne prace...
OPIS STANOWISKA: Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Księgowanie dokumentów krajowych oraz zagranicznych; Przygotowywanie przelewów bankowych; Potwierdzanie i...
Co będzie należało do Twoich zadań? Pomoc w sporządzaniu raportów finansowych; Tworzenie zestawień w programie MS Excel; Przygotowywanie zestawień oraz prezentacji zgodnie z bieżącymi potrzebami; Współpraca z Działem Księgowości w zakresie przygotowywania danych do raportów.
Co będzie należało do Twoich zadań? Rejestrowanie faktur do systemu księgowego; Weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych; Uzgadnianie rozrachunków; Przygotowywanie przelewów; Prace administracyjne, biurowe; Kontakt z osobami akceptującymi faktury zakupowe; Wsparcie zespołu...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży, korekt i not, Weryfikacja danych i dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Saldeo, Comarch ERP Optima, Kontrola nad obiegiem dokumentów, Archiwizacja...
OPIS STANOWISKA Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami; Sporządzanie oraz...
Co będzie należało do Twoich zadań? Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego; Archiwizacja dokumentów; Kontrolowanie wprowadzonych danych; Uzgadnianie rozrachunków; Od Kandydatów oczekujemy: Zainteresowania rozwojem w obszarze Księgowości; Wykształcenie ekonomiczne; Znajomości...
OPIS STANOWISKA: Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu Comarch ERP Optima; Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych; Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami; Sporządzanie...