Praca.plPraca TROL Intermedia sp. z o.o. sp. komandytowa
TROL Intermedia sp. z o.o. sp. komandytowa
Telekomunikacja i Informatyka
Trol InterMedia to dostawca oprogramowania oraz usług w zakresie technologii internetowych. Naszym głównym celem jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dla sektora MŚP oraz administracji samorządowej.
Z dużym powodzeniem świadczymy także usługi consultingowe z zakresu pozyskiwania środków z funduszy pomocowych przeznaczonych dla MŚP oraz innych instytucji.
Pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie regularnych spotkań handlowych; Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, serwisy wizerunkowe, kampanie e-marketingowe) Sporządzanie ofert, negocjacje oraz finalizacja umów handlowych; Koordynacja prac związanych z...
Pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie regularnych spotkań handlowych; Promocja i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, serwisy wizerunkowe, kampanie e-marketingowe, aplikacje CRM) Sporządzanie ofert, negocjacje oraz finalizacja umów handlowych;...
Pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie regularnych spotkań handlowych; Promocja i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, serwisy wizerunkowe, kampanie e-marketingowe, aplikacje CRM) Sporządzanie ofert, negocjacje oraz finalizacja umów handlowych;...
Pozyskiwanie nowych klientów; Prowadzenie regularnych spotkań handlowych; Promocja i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, serwisy wizerunkowe, kampanie e-marketingowe, aplikacje CRM) Sporządzanie ofert, negocjacje oraz finalizacja umów handlowych;...
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, aplikacje CRM, CMS) Pozyskiwanie i budowanie pozytywnych relacji z nowymi klientami Współpraca oraz utrzymywanie stałych kontaktów z istniejącymi klientami Prowadzenie spotkań, prezentacji i rozmów handlowych...
Trol InterMedia wielkopolskie, Poznań lub Wronki
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5392 dni
Planowanie i realizowanie działań promocyjno-informacyjnych firmy Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych Tworzenie strategii rozwoju marki/produktu Aktywne kreowanie wizerunku marki Zwiększenie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki Poszukiwanie nowych rozwiązań oraz...
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, aplikacje CRM, CMS) Pozyskiwanie i budowanie pozytywnych relacji z nowymi klientami Współpraca oraz utrzymywanie stałych kontaktów z istniejącymi klientami Prowadzenie spotkań, prezentacji i rozmów handlowych...
Współtworzenie strategii rynkowej i polityki sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą usług i produktów technologii internetowych. Zarządzanie zespołem handlowym oddziałów firmy na terenie Polski. Rozwój rynku i kanałów dystrybucji oraz wolumenu sprzedaży. Prowadzenie działań...
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy (sklepy internetowe, aplikacje CRM, CMS) Pozyskiwanie i budowanie pozytywnych relacji z nowymi klientami Współpraca oraz utrzymywanie stałych kontaktów z istniejącymi klientami Prowadzenie spotkań, prezentacji i rozmów handlowych...