Zakres czynności: wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa systemu obiegu dokumentów; weryfikacja i kontrola realizacji umowy, uzupełnianie baz danych, pozostałe prace administracyjno-biurowe.
Pracownik zatrudniony na stanowisku Asystent Zarządu / Office Manager odpowiedzialny będzie za zapewnienie kompleksowej i wysokiej jakości obsługi administracyjnej biura zarządu. Wymagania: komunikatywność, otwartość, odpowiedzialność, uczciwość; dobre zdolności organizacyjne i...
Pracownik zatrudniony na stanowisku Kasjer Lotniczy odpowiedzialny będzie za obsługę klientów firmy z zakresu szeroko pojętej sprzedaży biletów lotniczych oraz wynajmu samochodów w systemie GDS Sabre. Wymagania: minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Kasjera Lotniczego; bardzo dobra...
Wymagania: kilkuletnie doświadczenie w pionie sprzedaży w branży turystycznej; doświadczenie w sprzedaży B2B – minimum 2 lata; bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz zdolności analityczne; doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej;...
Pracownik zatrudniony na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP odpowiedzialny będzie za współpracę z naszymi najbardziej prestiżowymi Klientami w zakresie organizacji ich podróży oraz czasu wolnego. Wymagania: doświadczenie we współpracy z Klientem VIP; dobre zdolności...