GrupaStaff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.
Obsługa automatów IS; Utrzymywanie procesu produkcyjnego według ustalonego standardu; Podejmowanie działań zmierzających do usuwania wad opakowań szklanych; Odpowiedzialność za prawidłową eksploatację części formujących; Stałe kontrolowanie parametrów pracy automatu;
Utrzymywanie w ruchu ciągłym maszyn i urządzeń kontrolnych; Kontrola i regulacja maszyn pakujących; Prace konserwacyjne urządzeń w warsztacie; Kontrola jakościowa opakowań szklanych;
Uczestnictwo w procesie zmian asortymentu (wymiana części formujących) Bieżący nadzór nad sprawnością techniczną maszyn; Wdrażanie usprawnień zmierzających do poprawy jakości wyrobu gotowego; Usuwanie bieżących awarii; Wykonywanie prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń;
Do Twoich obowiązków będzie należało: Bieżąca obsługa Recepcji; Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Odbieranie telefonów; Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie sal konferencyjnych;
U Nas będziesz odpowiedzialny za: prowadzenie rekrutacji pracowników publikację ogłoszeń w serwisach z ofertami pracy oraz w mediach społecznościowych; współpracę z klientami; wsparcie w działaniach administracyjnych; zarządzanie aplikacjami oraz kontaktem z kandydatami w systemie eRecruiter;
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, zakładanie teczek osobowych, przygotowywanie umów, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac, kontrolę ważności badań lekarskich i szkoleń BHP; przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz;
prowadzenie księgowości spółek, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sprawozdań do GUS, dekretowanie i księgowanie dokumentów, nadzorowanie dokumentów księgowych, współpraca z urzędami i audytorami.
praca w brygadach energetycznych przy budowie lini niskiego, średniego i wysokiego napięcia; Praca dla osób zamieszkujących w promieniu ok. 100 km od Siedlec Praca w terenie w brygadach energetycznych od poniedziałku do piątku poza miejscem stałego zamieszkania (bez możliwości powrotów)
Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów poprzez kanał mailowy (wyłącznie) reprezentowanie marki podczas kontaktu z klientem; obsługa związana ze sprawdzaniem zamówień;
kierowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, odpowiedzialność za realizację zadań produkcyjnych pod względem terminowości, jakości, nadzór nad parkiem maszynowym i infrastrukturą, organizowanie i koordynowanie pracy zespołu, przestrzeganie czasu pracy...
Wykształcenie wyższe o kierunku elektroenergetyka lub elektrotechnika (ew. osoby studiujące zaocznie) mile widziane doświadczenie zawodowe lub ukończone praktyki na w/w stanowisku lub podobne; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów AutoCad, Word, Excel, prawo jazdy kat. B;
praca w brygadach energetycznych przy budowie linni niskiego, średniego i wysokiego napięcia; obsługa sprzętu specjalistycznego wg posiadanych uprawnień; Praca w terenie od poniedziałku do piątku w brygadach energetycznych (bez możliwości powrotu do miejsca zamieszkania)