GrupaStaff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.
Wsparcie w implementacji zaplanowanych przez firmę działań promocyjnych w sklepach Partnerskich i na stronach www Partnerów Handlowych. Kontrola stopnia ich wdrożenia, nadzór nad egzekucją; Przygotowywanie generalnych zasad dla planogramów produktowych na strefy firmowej oraz Visual...
Rozliczanie transakcji na kontach rozrachunkowych; Uzgadnianie kont księgowych; Wyszukiwanie danych w różnych systemach i ich uzgadnianie z księgami; Księgowanie bieżących dokumentów
Rozliczanie transakcji na kontach rozrachunkowych; Uzgadnianie kont księgowych; Wyszukiwanie danych w różnych systemach i ich uzgadnianie z księgami; Księgowanie bieżących dokumentów
Mailowo telefoniczna obsługa klientów; Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów; Reprezentowanie marki podczas kontaktu z Klientem;
analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej; opracowywanie dokumentacji technologicznej; nadzór technologiczny nad procesami produkcyjnymi; rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych w procesie produkcji; optymalizacja procesów technologicznych; udział w badaniach nowych wyrobów;
telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem; obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych; przygotowywanie kalkulacji i ofert; przeprowadzanie negocjacji handlowych z klientami; weryfikacja dokumentów.
telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem; obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych; przygotowywanie kalkulacji i ofert; przeprowadzanie negocjacji handlowych z klientami; weryfikacja dokumentów.
Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta flotowego; Zlecanie napraw do serwisów; Wprowadzanie danych do systemu; Weryfikacja dokumentów i odszkodowań ustalanych przez ubezpieczycieli; Kopiowanie i podpinanie dokumentów do systemu informatycznego;
obsługę recepcji; obsługę korespondencji wychodzącej i przychodzącej; obsługę spotkań; czynności administracyjne; odbieranie i przełączanie telefonów; tworzenie i aktualizowanie dokumentów firmowych; wprowadzanie danych do firmowej bazy danych;
Organizowanie i koordynowanie pracy niemieckich i polskich maszynistów oraz stała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za organizację przewozów Monitorowanie ruchu pociągów oraz współpraca z zarządcami infrastruktury i dyżurnymi ruchu DB NETZ i PKP PLK oraz biurem Freightliner DE;...