Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Inowrocław
praca stacjonarna
805 dni temu
Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 108914

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem


- wysiłek fizyczny (noszenie akt)


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych


Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy


- praca z materiałami archiwalnymi


- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym


- okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


- budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany architektonicznie dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • Przyjmowanie zgłoszeń użytkowników oraz udzielanie informacji o posiadanych archiwaliach i warunkach ich udostępniania.
  • Przyjmowanie zamówień na sprowadzenie akt z magazynów, ich ewidencjonowanie, udostępnianie użytkownikom, zabezpieczanie podczas udostępniania oraz przyjmowanie zwrotów akt po wykorzystaniu celem przekazania do magazynu.
  • Prowadzenie – ewidencji użytkowników, udostępnionych archiwaliów i wykonanych kopii w dostępnych narzędziach teleinformatycznych oraz opracowanie na tej podstawie sprawozdań z działalności czytelni.
  • Przyjmowanie zamówień na kserokopie i odwzorowania cyfrowe, ewidencjonowanie ich, przygotowanie akt oraz opracowanie kosztorysów.
  • Przeprowadzanie kwerend oraz opracowanie ich kosztorysów wstępnych i rachunków za poszukiwania i wykonane kopie.
  • Porządkowanie akt, opracowanie wstępów oraz informacji. Prace ewidencyjne.
  • Przeprowadzanie skontrum zasobu archiwalnego.
  • Działalność popularyzatorska oraz edukacyjna, w tym m.in. przyjmowanie wycieczek, wygłaszanie prelekcji, współpraca przy organizacji wystaw.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość zasobu i historii archiwum, historii Kujaw zachodnich oraz pogranicza kujawsko-wielkopolskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość neografii gotyckiej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o ochronie danych osobowych
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...