Archiwum Państwowe w Siedlcach
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 106231
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Pracownik jest narażony na stres, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Zakres zadań
- Obsługa interesantów w punkcie Obsługi Interesanta, udzielanie informacji o zasobie Archiwum oraz innych archiwów, a także przechowawcach dokumentacji osobowo – płacowej.
- Udostępnianie materiałów archiwalnych i obsługa interesantów w Czytelni.
- Prowadzenie poszukiwań w materiałach archiwalnych na rzecz osób fizycznych i podmiotów krajowych i zagranicznych, opracowywanie projektów odpowiedzi do prowadzonych kwerend.
- Prowadzenie ewidencji pism wychodzących, wpływających oraz udzielonych informacji.
- Realizowanie zadań związanych z popularyzacją zasobu Archiwum Państwowego w Siedlcach.
- Digitalizacja materiałów archiwalnych.
- Inne prace zlecone przez Dyrektora Archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe pracy w administracji lub w pracy biurowej.
- Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiającym rozmowę, czytanie i rozumienie tekstu.
- Dobra znajomość historii ustroju XIX w. i XX w., historii regionu oraz znajomość zasobu Archiwum Państwowego w Siedlcach.
- Znajomość nauk pomocniczych historii oraz ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego, a także przepisów dotyczących postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów i urządzeń biurowych, w szczególności dobrej obsługi pakietu MS Office. Znajomość archiwalnych baz danych.
- Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, staranność, cierpliwość, rzetelność, dokładność i skrupulatność, kultura osobista, dyskrecja.
- Umiejętność: redagowania pism urzędowych, samodzielnego planowania i sprawnego organizowania własnej pracy, analitycznego myślenia, biegłego posługiwania się aktami prawnymi, komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języków obcych: łacina na poziomie podstawowym.
- Umiejętność: pracy w zespole, współpracy i budowania dobrych relacji.