Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Siedlcach
Siedlce
praca stacjonarna
837 dni temu
Archiwum Państwowe w Siedlcach
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 106231

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Pracownik jest narażony na stres, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Obsługa interesantów w punkcie Obsługi Interesanta, udzielanie informacji o zasobie Archiwum oraz innych archiwów, a także przechowawcach dokumentacji osobowo – płacowej.
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych i obsługa interesantów w Czytelni.
  • Prowadzenie poszukiwań w materiałach archiwalnych na rzecz osób fizycznych i podmiotów krajowych i zagranicznych, opracowywanie projektów odpowiedzi do prowadzonych kwerend.
  • Prowadzenie ewidencji pism wychodzących, wpływających oraz udzielonych informacji.
  • Realizowanie zadań związanych z popularyzacją zasobu Archiwum Państwowego w Siedlcach.
  • Digitalizacja materiałów archiwalnych.
  • Inne prace zlecone przez Dyrektora Archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe pracy w administracji lub w pracy biurowej.
  • Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiającym rozmowę, czytanie i rozumienie tekstu.
  • Dobra znajomość historii ustroju XIX w. i XX w., historii regionu oraz znajomość zasobu Archiwum Państwowego w Siedlcach.
  • Znajomość nauk pomocniczych historii oraz ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego, a także przepisów dotyczących postępowania administracyjnego.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów i urządzeń biurowych, w szczególności dobrej obsługi pakietu MS Office. Znajomość archiwalnych baz danych.
  • Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, staranność, cierpliwość, rzetelność, dokładność i skrupulatność, kultura osobista, dyskrecja.
  • Umiejętność: redagowania pism urzędowych, samodzielnego planowania i sprawnego organizowania własnej pracy, analitycznego myślenia, biegłego posługiwania się aktami prawnymi, komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem, przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języków obcych: łacina na poziomie podstawowym.
  • Umiejętność: pracy w zespole, współpracy i budowania dobrych relacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...