Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne o specjalizacji: Projektowanie systemów Business Intelligence, Projektowanie systemów IT lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata, w tym 1 rok w podobnym obszarze działalności
- znajomość zasad i metodyk budowy logicznego modelu danych oraz zakresu funkcjonalnego systemu, metody przekształcania modeli logicznych w model fizyczny oraz przekształcania modelu funkcjonalnego w model aplikacji
- praktyczne doświadczenie w zakresie analizy wymagań użytkowników i projektowania na tej podstawie systemów (w szczególności obszarów BI lub CRM)
- znajomość podejść oraz zagadnień związanych z rozwojem architektury systemów klasy BI lub CRM
- dobra orientacja w zagadnieniach analizy i projektowania strukturalnego i obiektowego – tworzenia modeli koncepcyjnych, logicznych i fizycznych rozwiązań
- znajomość narzędzi wspierających modelowanie i projektowanie systemów IT (np.: Microsoft Development Studio, Oracle Designer)
- dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem baz danych MS SQL / Oracle
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obszaru działania jednostek samorządowych
- znajomość ITIL/ISO 20000/ISO 27000
- znajomość SAP BW w wersji 3.50
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość systemów informacji przestrzennej
- kreatywność, komunikatywność, odporność na trudne sytuacje zawodowe, sumienność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- modelowanie i projektowanie BI (samodzielnie / we współpracy z wykonawcami zewnętrznymi)
- implementacja wymagań użytkowników systemów BI i CRM wyspecyfikowanych przez analityka biznesowego (samodzielnie / we współpracy z wykonawcami zewnętrznymi)
- analiza systemów źródłowych i określanie reguł mapowania i rozwijania danych na potrzeby BI
- udział w projektach zorientowanych na budowę i rozwój systemów BI i CRM
- koordynacja prac w procesie analizy wymagań biznesowych i późniejszej realizacji tych wymagań w ramach BI i CRM
- zapewnianie zgodności przygotowywanych rozwiązań ze standardami zarządzania, modelem hurtowni, architekturą systemów BI i CRM
- standaryzacja i zapewnianie właściwej jakości wypracowywanych rozwiązań
- utrzymywanie dokumentacji technicznej dla implementowanych rozwiązań
- obsługa zgłoszeń HelpDesk w ramach drugiej linii wsparcia
- prowadzenie rejestrów i dokumentacji
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca stacjonarna o charakterze biurowym z wykorzystaniem stanowiska komputerowego wyposażonego w monitor LCD
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.