Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. utrzymania systemów ERP (moduł finanse i księgowość)

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków​ Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Wdrożenie w pierwszym okresie pracy odbywa się w siedzibie firmy w Radomiu. Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Zobacz więcej ofert pracy

Application Support Agent

Volvo Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3271 dni temu



The Volvo Group is one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines under the leading brands Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus, Sunwin Bus and Volvo Penta.

Volvo Group Corporate Process & IT contributes to realizing the vision of the Volvo Group by managing and driving the overall process and IT efficiency within the Group and by delivering industrial IT solutions, telematics services, management and business consulting services. With Volvo Group Corporate Process & IT you will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals working with energy, passion and respect for the individual to become the world leader in sustainable transport solutions.




Volvo Corporate Process & IT in Wroclaw is looking for candidates for the position:


Application Support Agent

for DBS Poland

 

 

Solution Delivery Unit MAS/DCL
Solution delivery Unit MAS/DCL “Market and Sell Total Offer/Deliver & Develop Customer Loyalty” is a global unit within IT Services. The mission of the unit is to ensure that the Volvo Group´s IT solutions and IT projects within the area of MAS/DCL are managed in an optimal way.
Regional Maintenance & Support Center EMEA
The Regional Maintenance & Support Center EMEA is the function, within Solution delivery Unit MAS/DCL, that is managing delivery responsibilities for regional solutions in its area. The function has full responsibility for runtime (cost, quality of service) for these solutions. The function is also responsible for rolling out global solutions in their geographical area and to phase out corresponding local solutions. The function also manages global end of lifecycle solutions.
The function is hosting resources that are expert in the MAS/DCL area and is delivering working with resources coming from the Shared IT Services organization. 
Department DBS EMEA
The Department DBS EMEA is responsible for the management of all the dealer support services in the region. The department has to apply guidelines and work in the context given by the DBS service manager. The department will host the resources providing the service in the regional area. 
Department DBS Poland
The Department DBS Poland is responsible for the management of all the dealer support services in the region Central East Europe, Russia, Africa and Middle East.
Role mission & context
The Application Support Agent carries out 1st line support and is responsible for providing application support services to dealers according to the Service Level Agreement. This requires communication with different global sites and departments as well as external customers, suppliers and partners. The application support personnel reports to the DBS Poland Delivery Manager.
DBS supports a great number of dealer applications and several are business critical. We are responsible for keeping track on the Service Requests, keeping the customer informed and making sure that the customer is satisfied with the delivered solution.

 


Key responsibilities

  • Support customers by handling incidents and requests
  • Analyzing and resolving incidents
  • Identifying potential solution for the defects
  • Knowledge management by documenting and sharing knowledge
  • Status communication to customers and stakeholders
  • Provide improvement suggestions to make delivery better 
  • Contribute and support local rollout of global solutions


Wanted profile

As a person you must to be an analytical and problem solving team player and have a positive and service-minded attitude. It is also absolute necessary that you are fluent in both written and spoken English and German.
You have the ability to take on tasks, apply solutions, understand documentation and follow routines as well as implementing solutions and making sure that each and every case is handled.
You are a self-going driving force with high social competence. You are service minded with customer focus. You like structure and are solution oriented with a holistic view. You have to have the ability to establish and maintain good relations.

 


Required competencies:

  • Bachelor or Master’s degree in Computer Science or related
  • Fluent in both written and spoken English and German
  • General IT knowledge
  • Strong customer focus
  • Working experience with Application support
  • Collaboration mind-set within and across teams
  • Organized and structured
  • Socially competent
  • Availability
  • ITIL and/or ITSM knowledge


Optional as a plus:

  • Experience relevant in Dealer Support
  • Knowledge about Volvo Group Dealer business applications
  • Knowledge of IBM (IBM i/iSeries/AS400) technology


What makes us special?

  • Collaborative environment in Swedish organizational culture
  • Responsible and challenging tasks with access to  the latest tools and technology
  • Partnership with professionals, identified career paths including global opportunities
  • International projects in company with certain recognition on the market
  • Comprehensive introduction training package with mentor’s support
  • Friendly workplace: modern campus with many facilities – medical center, restaurant, lunch rooms, sport/leisure area (football, basketball, tennis)


Application screening will start immediately; we look forward to receiving your application as soon as possible.

 


We work together with energy, passion and respect for the individual!



Miejsce pracy: Wrocław



If you agree to use your application also in other recruitment processes, please include the following statement in your application: “I hereby authorize Volvo Polska sp. z o.o. to process my personal data included in my job application also for the needs of future recruitment processes in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. Wsparcia Systemów Finansowo-Księgowych

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista ds. utrzymania systemów ERP (moduł finanse i księgowość)

    Asseco Business Solutions S.A.   Lublin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków​ Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
  • Konsultant ds. wsparcia projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Wdrożenie w pierwszym okresie pracy odbywa się w siedzibie firmy w Radomiu. Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;