Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
Zobacz więcej ofert pracy

Application Support Agent

Volvo Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3416 dni temu



The Volvo Group is one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines under the leading brands Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus, Sunwin Bus and Volvo Penta.

Volvo Group Corporate Process & IT contributes to realizing the vision of the Volvo Group by managing and driving the overall process and IT efficiency within the Group and by delivering industrial IT solutions, telematics services, management and business consulting services. With Volvo Group Corporate Process & IT you will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals working with energy, passion and respect for the individual to become the world leader in sustainable transport solutions.




Volvo Corporate Process & IT in Wroclaw is looking for candidates for the position:


Application Support Agent

for DBS Poland

 

 

Solution Delivery Unit MAS/DCL
Solution delivery Unit MAS/DCL “Market and Sell Total Offer/Deliver & Develop Customer Loyalty” is a global unit within IT Services. The mission of the unit is to ensure that the Volvo Group´s IT solutions and IT projects within the area of MAS/DCL are managed in an optimal way.
Regional Maintenance & Support Center EMEA
The Regional Maintenance & Support Center EMEA is the function, within Solution delivery Unit MAS/DCL, that is managing delivery responsibilities for regional solutions in its area. The function has full responsibility for runtime (cost, quality of service) for these solutions. The function is also responsible for rolling out global solutions in their geographical area and to phase out corresponding local solutions. The function also manages global end of lifecycle solutions.
The function is hosting resources that are expert in the MAS/DCL area and is delivering working with resources coming from the Shared IT Services organization. 
Department DBS EMEA
The Department DBS EMEA is responsible for the management of all the dealer support services in the region. The department has to apply guidelines and work in the context given by the DBS service manager. The department will host the resources providing the service in the regional area. 
Department DBS Poland
The Department DBS Poland is responsible for the management of all the dealer support services in the region Central East Europe, Russia, Africa and Middle East.
Role mission & context
The Application Support Agent carries out 1st line support and is responsible for providing application support services to dealers according to the Service Level Agreement. This requires communication with different global sites and departments as well as external customers, suppliers and partners. The application support personnel reports to the DBS Poland Delivery Manager.
DBS supports a great number of dealer applications and several are business critical. We are responsible for keeping track on the Service Requests, keeping the customer informed and making sure that the customer is satisfied with the delivered solution.

 


Key responsibilities

  • Support customers by handling incidents and requests
  • Analyzing and resolving incidents
  • Identifying potential solution for the defects
  • Knowledge management by documenting and sharing knowledge
  • Status communication to customers and stakeholders
  • Provide improvement suggestions to make delivery better 
  • Contribute and support local rollout of global solutions


Wanted profile

As a person you must to be an analytical and problem solving team player and have a positive and service-minded attitude. It is also absolute necessary that you are fluent in both written and spoken English and German.
You have the ability to take on tasks, apply solutions, understand documentation and follow routines as well as implementing solutions and making sure that each and every case is handled.
You are a self-going driving force with high social competence. You are service minded with customer focus. You like structure and are solution oriented with a holistic view. You have to have the ability to establish and maintain good relations.

 


Required competencies:

  • Bachelor or Master’s degree in Computer Science or related
  • Fluent in both written and spoken English and German
  • General IT knowledge
  • Strong customer focus
  • Working experience with Application support
  • Collaboration mind-set within and across teams
  • Organized and structured
  • Socially competent
  • Availability
  • ITIL and/or ITSM knowledge


Optional as a plus:

  • Experience relevant in Dealer Support
  • Knowledge about Volvo Group Dealer business applications
  • Knowledge of IBM (IBM i/iSeries/AS400) technology


What makes us special?

  • Collaborative environment in Swedish organizational culture
  • Responsible and challenging tasks with access to  the latest tools and technology
  • Partnership with professionals, identified career paths including global opportunities
  • International projects in company with certain recognition on the market
  • Comprehensive introduction training package with mentor’s support
  • Friendly workplace: modern campus with many facilities – medical center, restaurant, lunch rooms, sport/leisure area (football, basketball, tennis)


Application screening will start immediately; we look forward to receiving your application as soon as possible.

 


We work together with energy, passion and respect for the individual!



Miejsce pracy: Wrocław



If you agree to use your application also in other recruitment processes, please include the following statement in your application: “I hereby authorize Volvo Polska sp. z o.o. to process my personal data included in my job application also for the needs of future recruitment processes in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997”
 

Podobne oferty

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...