Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
- Maintenance of applications for global customers in second and third level technical support line
- Application deployment and integration with different environments (DB, MQ, LB)
- Analysis and diagnosis reported errors in the technical units
- Solving current technical problems
- Co-creation of the best possible standards of administration
- Preffered higher technical education (Computer Network/Telecommunication)
- Practical knowledge of at least one area:
Sharepoint, Livelink, OCS, Lync
WebSphere, WebLogic, JBoss, Tomcat
Applications (MFGPRO, Lawson, Hyberion, Tibco)
Websphere, IIS, Apache
- Experience in working on Unix, Linux or Solaris environment
- Knowledge about Middleware Architecture – nice to have
- Knowledge of network infrastructure area
- Good English and good German or French
- Task orientation (ability to respond quickly to reported problems
- Proactive attitude in co-operation with customers
- Ability to effective teamwork (communication, assertiveness, knowledge sharing)
- Permanent employment
- Clearly defined career path
- Competitive salary
- Extensive benefits package
- Internal and external trainings
- Relocation benefit