Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Księgowy / Księgowa

    I&C EUROPE sp. z o.o   Kraków, Józefa Marcika 4A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Warunki zatrudnienia: Rodzaj umowy: Umowa o pracę; Zatrudnienie: Pełny etat; Wynagrodzenie: od 8300 zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i kwalifikacji) Miejsce pracy: Józefa Marcika 4A, 30-443 Kraków; Główne obowiązki: Prowadzenie pełnej księgowości firmy,...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Udział w procesie zamknięcia miesiąca (kontrola poprawności danych finansowych w systemie, analiza wyników w stosunku do planów, zakładanie rezerw) Kontrola kosztów i przychodów; Udział w procesie budżetowania, prognozowania wyników; Bieżąca analiza danych;...
  • Konsultant ds. rozwiązań biznesowych - finanse i księgowość

    Comarch S.A.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP u obecnych i potencjalnych klientów (obszary: finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, controlling) Analiza potrzeb biznesowych klientów w zakresie wymagań dla systemu informatycznego; Wsparcie merytoryczne w zakresie...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Zobacz więcej ofert pracy

AP Supervisor with German

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2896 dni temu
AP Supervisor with German
Kraków
AP Supervisor with German
Kraków
Nr Ref.: 1081075

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Founded in 1986, QVC (which stands for Quality, Value, Convenience) has an extraordinary 30 year track record of growth and success. Now with annual net revenues of US$8.7 billion, QVC has emerged as the world’s leading video and ecommerce retailer, with live TV broadcasts reaching more than 350 million homes worldwide. QVC’s customer-centric culture helps explain why over 90% of QVC’s annual revenues come from repeat customers – people who have come to know and trust us. And it’s a big reason QVC people are proud to work here.

AP Supervisor with German

Responsibility Summary:

Reporting to the GBS Accounts Payable Manager, the position is responsible to :

  • Supervise A/P departmental personnel in the day to day AP process of ensuring timely, and accurate payments to QVC vendors while ensuring that cash discounts, PO terms, and PCard rebate opportunities are maximized.
  • Work with department managers, merchandising personnel, and vendors to resolve issues as they surface
  • Perform diverse departmental processing duties and analyses, including but not limited to preparing and/or reviewing general ledger reconciliations, A/P control reports, wire and ACH payment processing and tax reporting (VAT and 1099 and others as required by specific country laws).
  • Assist with testing and approving AP system changes and/or implementations
  • Perform both formal and informal reviews, and coaching of staff members, and recommend departmental process changes, including personnel decisions.

 Under the general direction of the GBS Accounts Payable Manager the position has the authority to:
  • Approve indirect invoices up to $20K, and direct invoices (offline), up to $250K.
  • Recommend departmental process changes, including personnel decisions.
  • Resolve personnel issues as they surface, keeping Manager appraised as necessary.
Provide general direction and guidance to other department personnel, for adherence to policies and procedures.

Key Accountabilities:

25%: Supervises the AP Department personnel by overseeing their day to day work of processing invoices for payment, ensuring the timeliness and accuracy of payments to QVC vendors, while maximizing cash discounts, PO terms, and PCard rebate opportunities. Also oversees aspects of the drop ship/consignment operations, as well as several vendor deduction programs. Ensures that departmental procedures and policies are followed. Works with other departmental, and merchandising personnel, as well as vendors to resolve issues and requests as they surface. Issues and requests may included but not be limited to account analyses and reconciliation, and payment processing.

25%: Performs diverse departmental processing duties and analyses, including but not limited to preparing and/or reviewing general ledger reconciliations, A/P control reports, wire and ACH payment processing and tax reporting (VAT and 1099) processing, and ensuring accuracy and deadlines are met.

25% Administers and/or assists with all the Company PCard modules in program and/or other corporate card program(s). Duties may include but not be limited to transaction coding, downloading reports, issuing/canceling program cards, setting up new groups and/or users, G/L account reconciliations, payment processing and reconciliation, and rebate reconciliation

15% Assists the GBS AP Manager in cooperation with IS&T to define, test and implement system modifications needed to meet the ever changing environment of the AP Department and the company.

10% Provides both formal and informal performance coaching of associate level staff members as needed, and recommends departmental changes including personnel decisions. Initiates employee reviews for direct reports ensuring their completeness, fairness and timeliness using the established company policies. Assists GBS AP Manager in maintaining and determining staffing levels and job descriptions and distribution of work for the AP department. Conducts regular staff, and 1:1 meetings to provide updates, discuss, and collaborate on changes for the department. Produces productivity reporting and works with GBS AP Manager in adjusting staff and/or staffing priorities as needed to ensure acceptable backlogs and productivity.

Critical Skills/Knowledge:
  • Hands on experience or working knowledge of Microsoft Office, including but not limited to Excel, Word, Access, and Power Point. Also knowledgeable on internet and intranet web applications and web browsers.
  • Excellent communication and organizational skills, with a great attention to detail and follow through capabilities.
  • Ability to work under pressure associated with managing a large staff, and the daily processing of a high volume of invoices and short time frames for processing. Flexible to changes in direction and/or priorities
  • Ability to interact with all levels of internal and external customers and personnel.
  • Working knowledge of SAP financial system, but proficiency on the AP, and G/L modules. Prior knowledge of inventory purchase order management processes a plus.
  • Bachelor’s degree in accounting, finance, or an equivalent combination of education and experience.
  • Two to four years accounts payable and/or inventory accounting experience including 2 years supervisory experience. Excellent working knowledge of general accounting practices.
  • Fluency in German and English
  • Ability to sit for prolonged periods of time, and be able to stoop and bend
  • Ability to comprehend complex analytical information involving vendor account reconciliations, and general ledger account postings
  • Ability to conduct oral presentations

Just as we search the globe for unique products, we’re also searching for unique individuals to join our team. QVC offers a variety of career paths in Krakow, whether you are a recent university graduate, completing your studies, looking for the next step in your career or want to work flexible hours. With a wide range of exciting opportunities, there’s no better place to start or continue your career.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Księgowy / Księgowa

    I&C EUROPE sp. z o.o   Kraków, Józefa Marcika 4A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Warunki zatrudnienia: Rodzaj umowy: Umowa o pracę; Zatrudnienie: Pełny etat; Wynagrodzenie: od 8300 zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i kwalifikacji) Miejsce pracy: Józefa Marcika 4A, 30-443 Kraków; Główne obowiązki: Prowadzenie pełnej księgowości firmy,...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Udział w procesie zamknięcia miesiąca (kontrola poprawności danych finansowych w systemie, analiza wyników w stosunku do planów, zakładanie rezerw) Kontrola kosztów i przychodów; Udział w procesie budżetowania, prognozowania wyników; Bieżąca analiza danych;...
  • Konsultant ds. rozwiązań biznesowych - finanse i księgowość

    Comarch S.A.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP u obecnych i potencjalnych klientów (obszary: finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, controlling) Analiza potrzeb biznesowych klientów w zakresie wymagań dla systemu informatycznego; Wsparcie merytoryczne w zakresie...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE TOMASZ ŁYSOŃ SP. Z O.O.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...