Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...
Committed to diversity, innovation, and globalization. Our culture is driven by our goal to provide the best solutions and services to our clients.
In order for all our teams to excel, members must trust each other and feel comfortable providing honest input from all perspectives.
Professional challenges, mentor’s guidance and an opportunity to learn about peculiarities of international business — these are just a few things we can offer you as part of our journey.
AP Problem Resolution Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Area of responsibility:
Delivers high quality, professional and proactive day to day service within agreed SLA’s and ensures they are fulfilled according to the timetable agreed
Acts as the first point of contact for internal stakeholders in case of invoice processing queries
Specific tasks:
Managing incoming Incidents
Handling Invoice Discrepancies
Purchase Requisition Validation
Process Support and Training if required
Educational background and skills:
Master Studies (Finance/Accounting) or experience equivalent
Good knowledge of MS-Office
Knowledge of SAP is required
Knowladge of Danish/German/French/Swedish will be an asset
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 godz.
What the day will look like Be responsible for forecasting, planning and business analysis for the business unit/area of responsibility; Preparing and presenting the monthly forecast updates to Senior Management on the company’s position relative to budget/forecast; Managing the annual budgeting...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers; Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process; Support preparation of revenue and cost...