Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o między-narodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii
i na Węgrzech.
KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.
Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.
AP Accountant
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Skaryszewska 7
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja faktur kosztowych oraz wydatków pracowniczych, akceptacja faktur pod kątem podatkowym VAT, CIT i rachunkowym,
- odpowiedzialność za proces księgowości kosztowej klientów KR Group oraz jego doskonalenie,
- wdrażanie AP Assistant/ AP Junior Accountant w zadania, wspieranie ich w codziennej pracy, dbanie o ich rozwój i jakość realizowanych zadań,
- weryfikacja faktur i usprawnienia procesu AP,
- ścisła współpraca z Team Leaderem oraz z innymi zespołami eksperckimi w bardziej skomplikowanych i złożonych zadaniach, także w celach weryfikacyjnych, np. z działem Compliance,
- samodzielne sporządzanie terminowych raportów AP,
- terminowe nadzorowanie przygotowanych sald: rocznych, kwartalnych, na żądanie,
- uczestniczenie w procesie wdrażania nowych klientów (m.in. ustawianie systemu księgowego dla klienta we współpracy z działem technologii).
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w zakresie samodzielnej weryfikacji procesu kosztowego oraz rozliczeń księgowo-podatkowych spółek z różnych branż.
- praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych i umiejętność dostosowania ich do specyfiki danej spółki/branży
- oczekiwane wykształcenie: wyższe; preferowane kierunki: rachunkowość, finanse,
- minimalne wykształcenie: średnie ekonomiczne; kursy księgowo - rachunkowe,
- praktyczne umiejętności pracy z edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym: pivot, vlookup, formuły
- solidność, terminowość
- dokładność i koncentracja na zadaniach
Mile widziane
- doświadczenie w księgowości spółek z branży nieruchomości komercyjnych
- doświadczenie w BPO/SSC
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość systemu Enova 365
Benefity:
- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
- ELASTYCZNY CZAS PRACY
- WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY
- SZKOLENIA JĘZYKOWE
- KAFETERIA MYBENEFIT
- OPIEKA MEDYCZNA LUXMED
- ZDROWIE I RÓWNOWAGA