specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
9 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.
Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.
A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.
Analyst in Management Reporting
Kraków
Nr ref.: 5426
Requirements:
Very good command of MS Excel (pivot table, analytical functions, data visualization)
Command of Visual Basic will be an asset
Min. 1 year of professional experience in Reporting or Finance Accounting will be an asset
Very good English
Analytical and numerical skills
Strong communication skills
Systematic attitude to work
Responsibilities:
Data extraction & Processing from various Internal Systems
Business reports design & generation
Optimizing & Automating business reports preparation
Data Interpretation & Analysis
Development of reporting solutions to a business problem (Regular & Adhoc)
Distributing reports in accordance with internal standards
Maintaining contact with clients in English
Maintaining high quality standards of the Company
We offer:
Challenging work environment & growth opportunities
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole: aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku, realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe, wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej, budujesz i utrzymujesz...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
9 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...