Opis stanowiska:
Chcesz dołączyć do naszego nowotworzonego zespołu analityków SOC L1 działającego dla spółek z Grupy Play, największego polskiego operatora telefonii komórkowej?
W naszym zespole czekają na Ciebie ciekawe zadania, dostęp do nowoczesnej technologii i narzędzi bezpieczeństwa. Dzięki tej pracy nauczysz się wykonywać zadania związane z wykrywaniem i reagowaniem na incydenty bezpieczeństwa, analizować ich przyczyny oraz rekomendować działania naprawcze.
- Analizowanie logów bezpieczeństwa m.in. w systemie klasy SIEM
- Kategoryzowanie incydentów bezpieczeństwa i nadawanie im priorytetów
- Współpraca przy złożonych incydentach z drugą i trzecią linią (L2/L3) analityków i ekspertów SOC
- Testowanie, poprawa jakości i tworzenie nowych scenariuszy detekcji zagrożeń
- Udział w rozwoju i wdrażaniu nowych narzędzi bezpieczeństwa
- Współtworzenie oraz aktualizacja procedur/instrukcji reagowania na incydenty
- Posiadasz wiedzę z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych
- Odznaczasz się znajomością urządzeń, technologii oraz protokołów stosowanych w sieciach pakietowych (głównie TCP/IP)
- Znasz systemy operacyjne Windows/Linux
- Potrafisz rozwiązywać złożone problemy, również analityczne oraz wykazujesz inicjatywę w proponowaniu działań naprawczych i usprawniających
- Jesteś gotów pracować w systemie zmianowym 24/7 (w tym dyspozycyjność do pracy w weekendy)
- Znajomość technologii i narzędzi klasy Security (np. WAF, FW, IPS/IDS, DLP, AV, EDR, NAC, proxy)
- Znajomość systemów klasy SIEM (np. Splunk, QRadar, ArcSight, ELK)
- Doświadczenie w pracy w zespołach monitorujących NOC lub SOC
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projeky, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.