NBC to innowacyjna firma specjalizująca się w outsourcingu kadr IT. Obecnie zatrudniamy blisko 200 specjalistów na terenie Polski. Nasi pracownicy uczestniczą w ciekawych i innowacyjnych projektach w bankowości, w centrach usług wspólnych, w przemyśle i w dużych firmach IT.
Analityk Systemowy IT HelpDesk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: AS/WRO/0215/NK
Obowiązki:
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych zgodnie ze standardem firmy.
- Instalowanie, deinstalacja i aktualizacja aplikacji na komputerach użytkowników.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, systemowych oraz aplikacyjnych.
- Pomoc użytkownikom w zakresie obsługi aplikacji biurowych: Microsoft Outlook, Lotus Notes, systemy komunikacyjne, Microsoft Office, przeglądarki internetowe oraz inne aplikacje biurowe. Obsługa urządzeń biurowych (tj. drukarki, xero, faks) w zakresie wymiany materiałów eksploatacyjnych i rozwiązywanie problemów w przypadku awarii.
- Wykonywanie podłączeń LAN i urządzeń sieciowych/telekomunikacyjnych.
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz komunikacja z użytkownikiem.
- Inwentaryzacja i zarządzanie sprzętem oraz oprogramowaniem używanym w firmie.
- Przygotowywanie sprzętu do odsprzedaży/przekazania (instalacja OS oraz trwałe usuwanie danych za pomocą specjalistycznych programów).
- Przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi, zgłaszanie awarii sprzętu, wysyłanie i przyjmowanie sprzętu z serwisu.
- Identyfikacja problemów/niezgodności, inicjowanie i przeprowadzanie działań naprawczych oraz prewencyjnych
- Przeprowadzanie szkoleń IT
- Realizacja innych zadań wchodzących w zakres prac IT - zleconych przez Zamawiającego. Zaawansowana analiza danych w Microsoft Excel oraz raportowanie.
- Koordynowanie zadań zespołów projektowych oraz migracji systemów.
- Wsparcie merytoryczne Lidera IT HelpDesk oraz koordynacja wybranych obszarów IT HelpDesk. Diagnozowanie zaawansowanych problemów sieciowych klient-serwer w infrastrukturze LAN/WAN oraz dostarczanie rozwiązań.
- Pomoc w instalacji elementów infrastruktury. Wsparcie aplikacji serwerowych (klient – serwer). Analiza problemów związanych z komunikacją klienta Microsoft Windows SQL Server.
- Inicjowanie i przeprowadzanie działań naprawczych oraz prewencyjnych mających na celu zapobiegnięcie powtórnego wystąpienia danego typu problemów w przyszłości.
- Przygotowywanie dokumentacji w języku angielski, współpraca z globalnymi zespołami IT w języku angielskim.
- Możliwość okazjonalnych podróży służbowych.
- Co najmniej średnie wykształcenie informatyczne.
- Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego.
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Windows - również w środowisku sieciowym (umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów związanych z działaniem aplikacji i komunikacji sieciowej).
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Office.
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Outlook, Lotus Notes, doświadczenie w konfiguracji i diagnozie problemów klienta pocztowego.
- Umiejętność instalacji i deinstalacji oprogramowania i samodzielnego rozwiązywania problemów czynności związanych z działaniem aplikacji.
- Podstawowa znajomość działania sieci LAN/WAN i sprzętu sieciowego.
- Znajomość ogólnej infrastruktury IT.
- Umiejętności techniczne i manualne w zakresie przygotowywania infrastruktury sieciowej umożliwiające m.in. krosowanie kabli, mocowanie serwerów i urządzeń telekomunikacyjnych w szafach (podstawowa znajomość zagadnień okablowania strukturalnego).
- Umiejętność posługiwania się dokumentacja techniczną.
- Znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego komunikowania się – umiejętność dostosowania komunikacji do Klienta i Użytkownika.
- Umiejętność dzielenia się informacjami dotyczącymi zauważonych problemów i możliwych rozwiązań.
- Umiejętność organizowania czasu pracy.
- Umiejętność pracy w warunkach stresowych.
- Zaawansowana znajomość Microsoft Excel i wysoka umiejętność analizy danych oraz raportowania. Umiejętność koordynowania zadań projektowych. Mile widziana znajomość metodologii prowadzenia projektu / certyfikacja.
- Znajomość Microsoft Windows Active Directory i Networking na poziomie MCP. Mile widziana certyfikacja Microsoft Certified Professional Active Directory and Network Infrastructure.
- Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN (standardy, protokoły, topologie) oraz umiejętność praktycznego wykorzystywania wiedzy i narzędzi do diagnozowania zaawansowanych problemów w komunikacji klient – serwer.
- Umiejętność rozdzielania i egzekwowania zadań w zespole.
- Umiejętność podejmowania decyzji w ograniczonym czasie.
- Umiejętność komunikacji z Klientami/Użytkownikami ze wszystkich poziomów organizacji.
- Umiejętność komunikowania rekomendacji i opinii Klientom.
- Umiejętność argumentowania i przekonywania do rekomendowanych rozwiązań.
- Umiejętność definiowania problemów i proponowania rozwiązań.
- Umiejętność prowadzenia kilku zadań równolegle.
- Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej IT.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie.
- Wyjazdy służbowe w zakresie uzgodnionym z przełożonym z ramienia firmy.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
- Możliwość udziału w ciekawym, innowacyjnym projekcie dającym ogromne możliwości rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Dostęp do najnowszych technologii IT
- Pracę w dynamicznym zespole specjalistów z pasją oraz zaangażowaniem