Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Czym będziesz się zajmować?
- Gromadzenie i przetwarzanie danych dot. produktów, sprzedaży oraz weryfikacja ich poprawności
- Monitoring i analiza danych, trendów, raportów
- Formułowanie wniosków, przygotowanie rekomendacji w zakresie polityki cenowej, polityki sprzedaży
- Wykonywanie wielowymiarowych raportów produktowych, sprzedażowych, cenowych, porównawczych (np. otoczenia konkurencyjnego)
- Projektowanie i przygotowywanie szablonów raportów z dostępnych źródeł informacji (np. z hurtowni danych)
- Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc
- Współudział w tworzeniu polityki produktowo-cenowej
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wykształcenie wyższe, ekonomiczno-informatyczne lub marketingowe
- (informatyka finansowa, rachunkowość, finanse, statystyka, marketing)
- Umiejętność zarządzania dużą ilością danych i ich obróbki
- Biegłe posługiwanie się aplikacjami MS Excel i MS Access (lub inną bazą danych)
- 1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Samodzielność
- Determinacja i zaangażowanie,
- Odporność na stres
- Dobra znajomość języka angielskiego
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy Business Inteligence
- Znajomość języka zapytań SQL oraz znajomość VBA
- Doświadczenie w pracy na/Znajomość rynku mediów (atrybuty) i reklamy (charakterystyka, planowanie mediów) ze szczególnym uwzględnieniem internetu
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
- Pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole