-
ocena ryzyka kredytowego Klientów biznesowych
-
analiza możliwości restrukturyzacji ekspozycji problematycznych oraz wszczynanie wszelkich niezbędnych działań w celu odzyskania zaangażowanych przez bank środków
-
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z niesolidnymi Klientami banku, prowadzenie z nimi rozmów i negocjacji celem ustalenia ich rzeczywistej kondycji finansowej oraz obecnych i przyszłych możliwości płatniczych
-
przeprowadzanie okresowych wizytacji w siedzibie Klienta, w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej/ lokalizacji zabezpieczenia lub w miejscu realizacji inwestycji
-
podejmowanie decyzji kredytowych
-
wspieranie aktywnego procesu monitoringu klientów, w tym odpowiedzialność za prawidłowość dokonywania przeglądów wewnętrznych
-
szacowanie wysokości odpisów aktualizujących dla ekspozycji z utratą wartości
-
współpraca z firmami windykacyjnymi
-
wspieranie procesu sądowej windykacji należności
-
wykształcenie wyższe
-
doświadczenie w zakresie restrukturyzacji i windykacji ekspozycji kredytowych
-
zaawansowana wiedza w zakresie oceny ryzyka kredytowego
-
gruntowna wiedza nt. produktów bankowych adresowanych dla klienta biznesowego (korporacje i MSP)
-
gruntowna wiedza w zakresie zabezpieczeń kredytów, monitoringu kredytów oraz stosowania klauzul finansowych i niefinansowych
-
min. 5-letnie doświadczenie w pracy w banku w obszarze analizy finansowej przedsiębiorstw
-
znajomość podstawowych zagadnień prawnych, w tym aspektów prawa cywilnego, kodeksu handlowego i zagadnień podatkowych, kodeksu postępowania cywilnego, prawa upadłościowego
-
doświadczenie w zakresie restrukturyzacji i windykacji ekspozycji kredytowych
-
doświadczenie w prowadzeniu bezpośrednich rozmów z klientami
-
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
-
prawo jazdy kat. B
-
biegła znajomość pakietu MS Office
-
język angielski na poziomie zaawansowanym
-
doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły
-
odporność na stres
-
odpowiedzialność
-
dobra organizacja pracy
-
systematyczność i terminowość
-
zdecydowanie
-
umiejętność podejmowania decyzji
-
zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
-
umiejętność pracy w zespole
-
doskonałe umiejętności komunikacji i interpersonalne
-
gotowość do pracy pod presją czasu
-
otwartość i duże zaangażowanie
-
umowa o pracę (pełen etat)
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwój osobisty w jednej z wiodących grup finansowych