P.P.U.H. VOIGT Sp. z o.o. to jeden z czołowych producentów profesjonalnych środków chemicznych w Polsce. W swojej ofercie posiadamy linie produktowe dedykowane dla różnego rodzaju odbiorców: firm sprzątających, gastronomicznych, hoteli, restauracji, placówek służby zdrowia, firm przemysłowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszej fabryki w Zabrzu poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk marketingowy
Miejsce pracy: województwo śląskie
Bezpośredni przełożony: Dyrektor Marketingu
Wymagane wykształcenie:
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub ekonomii (znajomość rynku czystościowego w Polsce będzie dodatkowym atutem)
Wymagane doświadczenie:
- Praca na samodzielnym stanowisku
- Praktyka w wykonywaniu analiz marketingowych
Cechy osobowe:
- Wysoka kultura osobista
- Wysoka komunikatywność, kreatywność i dobra organizacja pracy
- Otwartość na innowacje
- Umiejętność pracy w zespole
- Dbałość o szczegóły
- Dbałość o porządek
Wymagane umiejętności i wiedza:
- Wysokie umiejętności analityczne
- Znajomość narzędzi, wykorzystywanych przy planowaniu kampanii marketingowych
- Praktyczna znajomość analiz marketingowych
- Znajomość narzędzi i działań marketingowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
Obowiązki i zadania:
- Badanie rynku i postaw konsumenckich
- Prognozowanie trendów dla produktów, kanału dystrybucji oraz działalności firmy
- Sporządzanie analizy sprzedaży i działań marketingowych w poszczególnych kanałach dystrybucji.
- Analizy konkurencji
- Identyfikacja strategii konkurencji
- Identyfikacja celów konkurencji
- Ocena silnych i słabych stron konkurencji
- Analiza produktów, kanałów dystrybucji, cen i reklamy
- Analizy wewnątrzfirmowe asortymentowe
- Analiza marketingowych zasobów VOIGT
- Analiza SWOT sytuacji marketingowej
- Określenie pozycji konkurencyjnej VOIGT
- Sporządzanie raportów
- Analiza potrzeb konsumentów
- Badanie segmentacyjne
- Ocena atrakcyjności segmentów
- Identyfikacja sektora
- Badanie cen
- Badanie progów rentowności dla poszczególnych produktów
- Badanie efektywności kampanii promocyjnych, pomiar efektów
- Analiza BSC
- Budżetowanie - kosztów i wydatków
- Analiza zrealizowania budżetu w ciągu roku
- Współudział w przygotowaniu i rozliczeniu targów, konferencji, sympozjów i szkoleń
Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. )
Zainteresowanych szczegółami oferty zachęcamy do kontaktu. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.