Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie
Analityk marketingowy

Analityk marketingowy

P.P.U.H. VOIGT Sp. z o.o.
śląskie, województwo śląskie
praca stacjonarna
4873 dni temu
/img/firma/templates/664574/196/a.jpg

P.P.U.H. VOIGT Sp. z o.o. to jeden z czołowych producentów profesjonalnych środków chemicznych w Polsce. W swojej ofercie posiadamy linie produktowe dedykowane dla różnego rodzaju odbiorców: firm sprzątających, gastronomicznych, hoteli, restauracji, placówek służby zdrowia, firm przemysłowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszej fabryki w Zabrzu poszukujemy osoby na stanowisko:


Analityk marketingowy

Miejsce pracy: województwo śląskie


Bezpośredni przełożony: Dyrektor Marketingu

Wymagane wykształcenie:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu lub ekonomii (znajomość rynku czystościowego w Polsce będzie dodatkowym atutem)

Wymagane doświadczenie:

  • Praca na samodzielnym stanowisku
  • Praktyka w wykonywaniu analiz marketingowych

Cechy osobowe:

  • Wysoka kultura osobista
  • Wysoka komunikatywność, kreatywność i dobra organizacja pracy
  • Otwartość na innowacje
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dbałość o szczegóły
  • Dbałość o porządek

Wymagane umiejętności i wiedza:

  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Znajomość narzędzi, wykorzystywanych przy planowaniu kampanii marketingowych
  • Praktyczna znajomość analiz marketingowych
  • Znajomość narzędzi i działań marketingowych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie

Obowiązki i zadania:

  • Badanie rynku i postaw konsumenckich
  • Prognozowanie trendów dla produktów, kanału dystrybucji oraz działalności firmy
  • Sporządzanie analizy sprzedaży i działań marketingowych w poszczególnych kanałach dystrybucji.
  • Analizy konkurencji
    • Identyfikacja strategii konkurencji
    • Identyfikacja celów konkurencji
    • Ocena silnych i słabych stron konkurencji
    • Analiza produktów, kanałów dystrybucji, cen i reklamy
  • Analizy wewnątrzfirmowe asortymentowe
    • Analiza marketingowych zasobów VOIGT
    • Analiza SWOT sytuacji marketingowej
    • Określenie pozycji konkurencyjnej VOIGT
    • Sporządzanie raportów
  • Analiza potrzeb konsumentów
  • Badanie segmentacyjne
  • Ocena atrakcyjności segmentów
  • Identyfikacja sektora
  • Badanie cen
  • Badanie progów rentowności dla poszczególnych produktów
  • Badanie efektywności kampanii promocyjnych, pomiar efektów
  • Analiza BSC
  • Budżetowanie - kosztów i wydatków
  • Analiza zrealizowania budżetu w ciągu roku
  • Współudział w przygotowaniu i rozliczeniu targów, konferencji, sympozjów i szkoleń




Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. )

Zainteresowanych szczegółami oferty zachęcamy do kontaktu. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.